T-shirt

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
Lysana
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 716
Joined: Fri May 28, 2004 10:00 am
Location: Arborea

Post by Lysana »

T-shirt konusu ne oldu şimdi hala tasarım aşamasınımı tartışıyoruz? baştan sona okuyamadım başlığı kusura bakmayın ama bende bu fikri destekliyorum böyle bir şey yapıcak olursak bende bir şekilde yardımcı olmak isterim :)
Bir şehir,kalesini asla kaybetmez;
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Bence ön için yeterince güzel bir resim oldui lakin biraz büyültülmesi gerekiyor cidden de.Posssessed bir buraya da baksa artık !!! Facebook'ta grup kurucaz artık :D
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Bogus resmin elinde olan büyük halini indirebileceğim bir yere yükleyebilir misin? Illustrator programıyla vektörel hale getirebilirsem yeniden çizmek gibi bir zorunluluğa gerek kalmaz.
Bogus
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 864
Joined: Wed Nov 29, 2006 10:00 am
Location: Istanbul
Contact:

Post by Bogus »

e-mail adresini ver devrimk, göndereyim. Akşam gönderebilirim ama evdeki bilgisayarda.
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

devrimk wrote:Bogus resmin elinde olan büyük halini indirebileceğim bir yere yükleyebilir misin? Illustrator programıyla vektörel hale getirebilirsem yeniden çizmek gibi bir zorunluluğa gerek kalmaz.
Evet benim de aklıma gelen çözüm Flash'ta vektörleyip onun üzerinde değişiklik yapmaktı. Çizimin bu haline razı mısınız? Biraz üzerinde oynama yapmayı düşünüyordum ben yalnız. İsterseniz beni bekleyin birkaç gün daha. şu anda başka bir iş üzerinde çalışıyorum, ondan sizle ilgilenemiyorum.

Bir de logo eklenecek mi, sitenin adı nasıl olacak, bunları da açıklığa kavuşturursak bana yardımcı olmuş olursunuz. Artık "bence şöyle olmalı", "bence böyle olmalı" demeyelim de ben ne yapacağımı bileyim. Yoksa kendim karar vermek istemiyorum, herkesin ortak kararı olsun istiyorum.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Hergün siteye girip şu t-shirt işinin bir gelişime uğramaması beni üzüyor, tekrar askıda kalmaması adına birşeyler yapmamız lazım.Possessed'ten üstğn çaba bekliyorum :D
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Burada gördüğüm Tişört güzel. Ben yazın, işsiz güçsüz bir adam haline gelmediğim sürece alırım.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Dura
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 281
Joined: Tue Jan 27, 2004 10:00 am
Location: Derfas

Post by Dura »

şu tişört konusunda bir karara varamamak çok acı..

herkesin fikrini yeterince söylediğine inanıyorum ve burada inisiyatifi Possessed e bırakıp tasarımı kendi güzel zevkince yapıp, vektörel grafik olarak hepimizin mailine atmasını ve isteyen herkesin de bu grafiği "tish-o" vasıtasıyla tişört yapmasını öneriyorum..

öylemiydi, böylemiydi, şumu bumu bi yere kadar.. bi adım ilerlenmedi hala..

Sevgili Possessed,

ben senin zevkine ve becerine güveniyorum.. zaten herkesin söylediklerinden de bir fikrin oluşmuştur.. bir grafik hazırlayıp at bize de isteyenlerimiz yaptırsın.. yoksa bir grup halinde hareket edip ortak iş çıkarmak iyice hayl olacak.. o yüzden çizim konusunda inisiyatif almanı rica ediyorum..
Aurë entuluva...!!
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Aslında iş şuanda Possessed'in zaman istemesiyle askıya alınmıştı.Lakin zaman istemesi üzerinden rahat 2 hafta geçtiği halde buraya herhangi bir yazı yazmadı.Resimin oluşturulmasından sonra pek birşeyin gerekli olduğunu düşünmüyorum.Sonuç olarak bence sadece Possessed'i bekliyoruz :)
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Geldim, biraz bekletmişim sanırım. Yalnız siz de yanıtlamamışsınız beni. Hem ejder hem logo karıştırmayalım bence, tek ejder resmi yeter. Ama altta frpworld.com yazsın değil mi, yani sitemizin adı geçsin tişörtte.

Son rötuşları bu akşam olmadı yarın akşam kesin yaparım. Pazartesiye bitmiş halini atabilirim. Yalnız şunu söyleyin: şimdi neye karar verdik, biri tish-o'dan bastırıp herkese dağıtacak mı yoksa herkes tek tek mi bastıracak? Toplu bastırmada indirim olabilir, ona göre konuşup karar verelim. Toplu bastıracaksak kaç kişiyiz, bunlar önemli.

Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik, sabır çekirge Darktimes :D
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Benim bildiğim önceki yazılan mesajlara göre yine 5-6 kişi rahat vardı.Ama tabi biraz gecikince sen başlık öylece kaldı.Neticede ben istiyorum yeni baştan yapalım :D Tish-o dan yapılacak gibi görünüyor.Buraya atabilir misin son halini ?
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Bogus
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 864
Joined: Wed Nov 29, 2006 10:00 am
Location: Istanbul
Contact:

Post by Bogus »

Ben de istiyorum! Bir kişi toplu yaptırsın bence... Ama tabi o zaman da nasıl ulaştıracağız birbirimize...
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

İstanbul'da olanlar toplu yaptırabilir belki de.Ama toplu yaptırma işi, yaptıracak kişi için külfet olabilir.Bence son bir ke görelim tişörtte nasıl durucak nasıl olacağını da milletin iştahı kabarsın :)
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

O zaman milletin iştahını biraz kabartalım:

Image

Son hali budur, revize etmek istiyordum ki bence eskisinden iyi oldu. Orijinalinin boyutu 2302x2965 piksel, yani 70x100cmlik postere bile basabiliriz. Tişörte hayli hayli olur yani :D

Bana sorarsanız topluca bastırıp dağıtalım. Hem indirim yaptırabilme hayalimiz vardı hem de topluca bir iş yapma duygusu verir :)

Biraz geciktim, kusura bakmayın ama biz de zamanında sizi bekledik! :-P
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Evet, cidden çok güzel olmuş yazısı falan da oturmuş tebrik ediyorum seni sevgili Possessed :) Sanıyorum herkes bu baskının tişörtün ön kısmında olması gerektiğine inanıyor, lakin arka kısmında herhangi birşey olmasını dileyen var mı ? Bana sorarsanız hem maliyet anlamında hem de sadelik anlamında bu yeterli olur.İstanbuldakiler en azından toplu bastırsın diyorum ben, yalnız tişörtlerin bir kişide toplanması gerekiyor bu da sorun olabilir maddiyat anlamında.
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Post Reply