T-shirt
T-shirt konusu ne oldu şimdi hala tasarım aşamasınımı tartışıyoruz? baştan sona okuyamadım başlığı kusura bakmayın ama bende bu fikri destekliyorum böyle bir şey yapıcak olursak bende bir şekilde yardımcı olmak isterim 
Bir şehir,kalesini asla kaybetmez;
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Evet benim de aklıma gelen çözüm Flash'ta vektörleyip onun üzerinde değişiklik yapmaktı. Çizimin bu haline razı mısınız? Biraz üzerinde oynama yapmayı düşünüyordum ben yalnız. İsterseniz beni bekleyin birkaç gün daha. şu anda başka bir iş üzerinde çalışıyorum, ondan sizle ilgilenemiyorum.devrimk wrote:Bogus resmin elinde olan büyük halini indirebileceğim bir yere yükleyebilir misin? Illustrator programıyla vektörel hale getirebilirsem yeniden çizmek gibi bir zorunluluğa gerek kalmaz.
Bir de logo eklenecek mi, sitenin adı nasıl olacak, bunları da açıklığa kavuşturursak bana yardımcı olmuş olursunuz. Artık "bence şöyle olmalı", "bence böyle olmalı" demeyelim de ben ne yapacağımı bileyim. Yoksa kendim karar vermek istemiyorum, herkesin ortak kararı olsun istiyorum.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
şu tişört konusunda bir karara varamamak çok acı..
herkesin fikrini yeterince söylediğine inanıyorum ve burada inisiyatifi Possessed e bırakıp tasarımı kendi güzel zevkince yapıp, vektörel grafik olarak hepimizin mailine atmasını ve isteyen herkesin de bu grafiği "tish-o" vasıtasıyla tişört yapmasını öneriyorum..
öylemiydi, böylemiydi, şumu bumu bi yere kadar.. bi adım ilerlenmedi hala..
Sevgili Possessed,
ben senin zevkine ve becerine güveniyorum.. zaten herkesin söylediklerinden de bir fikrin oluşmuştur.. bir grafik hazırlayıp at bize de isteyenlerimiz yaptırsın.. yoksa bir grup halinde hareket edip ortak iş çıkarmak iyice hayl olacak.. o yüzden çizim konusunda inisiyatif almanı rica ediyorum..
herkesin fikrini yeterince söylediğine inanıyorum ve burada inisiyatifi Possessed e bırakıp tasarımı kendi güzel zevkince yapıp, vektörel grafik olarak hepimizin mailine atmasını ve isteyen herkesin de bu grafiği "tish-o" vasıtasıyla tişört yapmasını öneriyorum..
öylemiydi, böylemiydi, şumu bumu bi yere kadar.. bi adım ilerlenmedi hala..
Sevgili Possessed,
ben senin zevkine ve becerine güveniyorum.. zaten herkesin söylediklerinden de bir fikrin oluşmuştur.. bir grafik hazırlayıp at bize de isteyenlerimiz yaptırsın.. yoksa bir grup halinde hareket edip ortak iş çıkarmak iyice hayl olacak.. o yüzden çizim konusunda inisiyatif almanı rica ediyorum..
Aurë entuluva...!!
Aslında iş şuanda Possessed'in zaman istemesiyle askıya alınmıştı.Lakin zaman istemesi üzerinden rahat 2 hafta geçtiği halde buraya herhangi bir yazı yazmadı.Resimin oluşturulmasından sonra pek birşeyin gerekli olduğunu düşünmüyorum.Sonuç olarak bence sadece Possessed'i bekliyoruz 
Ultima bırakılmaz, ara verilir 
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Geldim, biraz bekletmişim sanırım. Yalnız siz de yanıtlamamışsınız beni. Hem ejder hem logo karıştırmayalım bence, tek ejder resmi yeter. Ama altta frpworld.com yazsın değil mi, yani sitemizin adı geçsin tişörtte.
Son rötuşları bu akşam olmadı yarın akşam kesin yaparım. Pazartesiye bitmiş halini atabilirim. Yalnız şunu söyleyin: şimdi neye karar verdik, biri tish-o'dan bastırıp herkese dağıtacak mı yoksa herkes tek tek mi bastıracak? Toplu bastırmada indirim olabilir, ona göre konuşup karar verelim. Toplu bastıracaksak kaç kişiyiz, bunlar önemli.
Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik, sabır çekirge Darktimes
Son rötuşları bu akşam olmadı yarın akşam kesin yaparım. Pazartesiye bitmiş halini atabilirim. Yalnız şunu söyleyin: şimdi neye karar verdik, biri tish-o'dan bastırıp herkese dağıtacak mı yoksa herkes tek tek mi bastıracak? Toplu bastırmada indirim olabilir, ona göre konuşup karar verelim. Toplu bastıracaksak kaç kişiyiz, bunlar önemli.
Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik, sabır çekirge Darktimes
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
O zaman milletin iştahını biraz kabartalım:

Son hali budur, revize etmek istiyordum ki bence eskisinden iyi oldu. Orijinalinin boyutu 2302x2965 piksel, yani 70x100cmlik postere bile basabiliriz. Tişörte hayli hayli olur yani
Bana sorarsanız topluca bastırıp dağıtalım. Hem indirim yaptırabilme hayalimiz vardı hem de topluca bir iş yapma duygusu verir
Biraz geciktim, kusura bakmayın ama biz de zamanında sizi bekledik!

Son hali budur, revize etmek istiyordum ki bence eskisinden iyi oldu. Orijinalinin boyutu 2302x2965 piksel, yani 70x100cmlik postere bile basabiliriz. Tişörte hayli hayli olur yani
Bana sorarsanız topluca bastırıp dağıtalım. Hem indirim yaptırabilme hayalimiz vardı hem de topluca bir iş yapma duygusu verir
Biraz geciktim, kusura bakmayın ama biz de zamanında sizi bekledik!
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Evet, cidden çok güzel olmuş yazısı falan da oturmuş tebrik ediyorum seni sevgili Possessed
Sanıyorum herkes bu baskının tişörtün ön kısmında olması gerektiğine inanıyor, lakin arka kısmında herhangi birşey olmasını dileyen var mı ? Bana sorarsanız hem maliyet anlamında hem de sadelik anlamında bu yeterli olur.İstanbuldakiler en azından toplu bastırsın diyorum ben, yalnız tişörtlerin bir kişide toplanması gerekiyor bu da sorun olabilir maddiyat anlamında.
Ultima bırakılmaz, ara verilir 

