Turu döndürdüm bundan sonra harita ile oynayacagız böyle saçma bir encounter ile başladığımız için kusura bakmayın. Birde karakter kağıtlarında powerların sayfasını yazmayanlar yazarlarsa sevinirim..
İnternetim düzeldi bundan sonra aksama olmaz...
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Oyundan uzun süre kopup RPG oyunlarını uzun süre oynayınca kendimi bir bilgisayar oynunda sanıp güç kullanma falan gibi aptalca şeyler yaptım RP ile alakasız, dalgınlığıma geldi. Özür dilerim herkesten, oyundan koptuğum için böyle oldu. Bundan sonra RP yapıcam, tekrar ve tekrar özür dilerim
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
Arkadaşlar oyun nasıl gidiyor?
Kendi gözlemlerime göre bu bölümler biraz sıkıcı gidiyo farkettim. Bunu senaryonun başlarda biraz dağınık olmasına veriyorum. İleride çok hain planlarım var sizin için
Ölmemeye dikkat edin!!
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Ben Dual lightning strike'ın açıklamasını yazıp gücün adına Blazing pursuit yazmışım onu düzeltiyorum, açıklamasını yaptığım gibi Dual lightning strike yapacaktım.
Bir de Aegis of Shielding marklayanın kendisine yaramıyor, marklanan başka birine saldırırsa o hasarı kesmeye yarıyor.