Alan adı ile ilgili geçici bir sorun yaşadık ama sorun halloldu (Yok yaaa!)
Bir an için ben de korkmuştum.
Bazen kaybedince anlaşılır ya bazı şeylerin kıymeti. Sizde de öyle bir durum oldu mu? =)
Sitede yaşanan geçici aksaklık
Sitede yaşanan geçici aksaklık
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
Re: Sitede yaşanan geçici aksaklık
denk gelmedim o ana bilemiycemEfla wrote:Alan adı ile ilgili geçici bir sorun yaşadık ama sorun halloldu (Yok yaaa!)
Bir an için ben de korkmuştum.
Bazen kaybedince anlaşılır ya bazı şeylerin kıymeti. Sizde de öyle bir durum oldu mu? =)
Ahahah, ben alıştım ne demek yahu 
İçim cız etti, gözlerim doldu. Gece hıçkıra hıçkıra ağladım; dünyanın tuzlu su kaynaklarının %50'si yastığımda artık... Sonra boş bir uçurum buldum, kıyafetlerimi yırtıp dizlerim üzerine çöktükten sonra "HAYIIIIRRR" diye bağırdım, o sırada kamera yavaşça uzaklaştı, jenerik müziği girdi, oyuncuların adları geçmeye başladı...
Ya aslında ben de alışmadım desem yalan olur
"Ha, siteye bir şey olmuş. Ertesi güne düzelir..." diye düşündüm 
Sorun neymiş peki ki? Ne alıp veremedikleri var? Yardımcı olalım mı?
İçim cız etti, gözlerim doldu. Gece hıçkıra hıçkıra ağladım; dünyanın tuzlu su kaynaklarının %50'si yastığımda artık... Sonra boş bir uçurum buldum, kıyafetlerimi yırtıp dizlerim üzerine çöktükten sonra "HAYIIIIRRR" diye bağırdım, o sırada kamera yavaşça uzaklaştı, jenerik müziği girdi, oyuncuların adları geçmeye başladı...
Ya aslında ben de alışmadım desem yalan olur
Sorun neymiş peki ki? Ne alıp veremedikleri var? Yardımcı olalım mı?


