“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
-
Contact:
Post
by Aegron Linwelin »
O da güzel tabi

Thanks Mario but The princess is in another castle!!

-
Androner
- Kullanıcı

- Posts: 808
- Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
- Location: istanbul
Post
by Androner »
var mı ilgilenen. levelları 1'e çektim. 2 defender, 1 striker, 1 controller, 1 leader yaptım grubu.
-
Mark
- Kullanıcı

- Posts: 2004
- Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
- Location: Midkemia, portal/istanbul
Post
by Mark »
Eberron nedir bilmiyorum

Valla öğretirsiniz artık

Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
-
Androner
- Kullanıcı

- Posts: 808
- Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
- Location: istanbul
Post
by Androner »
öncekinde işin çıkmıştı, gelememiştin.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
-
Contact:
Post
by Aegron Linwelin »
çok kötüsünüz ha

Thanks Mario but The princess is in another castle!!

-
Androner
- Kullanıcı

- Posts: 808
- Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
- Location: istanbul
Post
by Androner »
du bakalım oyun olur mu olmaz mı belli değil

sen kazan üniyi sözüm var sana zaten.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
-
Contact:
Post
by Aegron Linwelin »
Androner wrote:du bakalım oyun olur mu olmaz mı belli değil

sen kazan üniyi sözüm var sana zaten.
Olmasa da farketmez zaten kurtuluşunuz yok
İstanbulu dar edicem size dar

Thanks Mario but The princess is in another castle!!

-
Mark
- Kullanıcı

- Posts: 2004
- Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
- Location: Midkemia, portal/istanbul
Post
by Mark »
Aegron Linwelin wrote:Androner wrote:du bakalım oyun olur mu olmaz mı belli değil

sen kazan üniyi sözüm var sana zaten.
Olmasa da farketmez zaten kurtuluşunuz yok
İstanbulu dar edicem size dar

Olmaz sa da, ilerde ben açarım kimbilir.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
-
Androner
- Kullanıcı

- Posts: 808
- Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
- Location: istanbul
Post
by Androner »
ben bilmem.
-
Alenthas
- Forum Yöneticisi
- Posts: 2670
- Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
- Location: Innsmouth
Post
by Alenthas »
Eee, androner, sözde campaign yapacaktık, uzaylı muzaylı ama yattı mı o iş?

-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
-
Contact:
Post
by Aegron Linwelin »
AlenthasLeasess wrote:Eee, androner, sözde campaign yapacaktık, uzaylı muzaylı ama yattı mı o iş?

Eberron da da Warforgedler var onlarda uzaylı robot gibi aynı

Thanks Mario but The princess is in another castle!!

-
Androner
- Kullanıcı

- Posts: 808
- Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
- Location: istanbul
Post
by Androner »
AlenthasLeasess wrote:Eee, androner, sözde campaign yapacaktık, uzaylı muzaylı ama yattı mı o iş?

baktım ki hiç ilgilenen yok. içinizden sesi soluğu çıkan olmadı. bende başka bir oyun yapayım dedim. ilgilenen olursa tabii.
-
Alenthas
- Forum Yöneticisi
- Posts: 2670
- Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
- Location: Innsmouth
Post
by Alenthas »
Androner wrote:AlenthasLeasess wrote:Eee, androner, sözde campaign yapacaktık, uzaylı muzaylı ama yattı mı o iş?

baktım ki hiç ilgilenen yok. içinizden sesi soluğu çıkan olmadı. bende başka bir oyun yapayım dedim. ilgilenen olursa tabii.
Benim baya ilgimi çekmişti ama ya

Konuşma fırsatımız olmadı bir türlü. Bence sen hazırla toplanırız yav?
-
Mark
- Kullanıcı

- Posts: 2004
- Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
- Location: Midkemia, portal/istanbul
Post
by Mark »
Ne zaman olduğunu öğrenmek isterim, sınavım var da.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.