Bir ara, Ankara, Mage the Awakening

“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Post Reply
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Bir ara, Ankara, Mage the Awakening

Post by Lydronk »

Sayın insanlar; bilhassa WizardofQu ve Efla;

Elimde şöyle pek şaheser diyemeyeceğimiz, orta halli, 'geçerli' bir Mage senaryosu olduğunu bildirmekten onur ve saire duyarım. Zaman ve mekan konusunda pek kesin bir şey söyleyemeyeceğim korkarım; ama bu haftasonu çok iyi olurdu benim için. ondan sonraki hafta için programım çok bulanık, netleşince haber veririm tabii. Yer konusunda... ee, onu da siz söyleyin artık :P Sessiz, sakin, rahat, oh, mis bir mekan güzel olurdu.

Oyun one-shot olmaya müsait, tutarsa devamını da çekebiliriz ama. Yer yer vur-kır-parçala, yer yer bulmaca çözme, yer yer ikna kabiliyeti (vur-kır-parçala olmayan ikna :P ) üzerine kurulu. Korku, gerilim katamadım pek, büyük ihtimalle o gerilimi hissedebileceğimiz bir mekan bulmayız diye düşünüp.

Çok da uzun süreceğini sanmam. Ama uzun da sürebilir. Bilemedim ki şimdi. Olmadı çaktırmadan bir şeyler uydururum :P

Ben varım diyenler kaleye mum dikebilir, iki kişi olsun en az; ama öyle çok da kalabalık olmasa iyi olur (tehdit ediyormuş gibi oldu :P )
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Bende kitabı var bunun ama bilmiyorum sistemi. Ama awakening güzel değil diyorlar. Millet eski sürümünü daha çok seviyo genel olarak!!
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Orası doğru tabii, Ascension oynamadım ama oynayanlar Ascension'ın daha güzel olduğu kanısındalar. Ama onları da anlayabiliyorum, sonuçta her yeni süründe oyunu basitleştiip hafifletmeye çalışıyorlar, eskisinin bazı parçaları kopmuş oluyor oyundan bu yüzden. Ben gerçi Awakening'i seviyorum, ama daha hiç Ascension oynamamış olmamın da bir etkisi olabilir bunda. :D

Ha, bu arada, setting olarak da şu linkteki settingde geçecek oyun.
Image
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Olay ço kgüzel geldi. Ne zamandır oyun oynayamıyorum Bu aralar her bişeyim yoğun benim ama zaman uyarsa her türlü gelmeye çalışırım. =)

Gelmeden de biraz çalışmam lazım :D
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Ben de yoğunum aslında ya, 17-18'i nisanın ve sonrası daha az yoğunum, gönül rahatlık ve ferahlık ve benzerleriyle oyun oynatmam mümkün.

yalnız mekan lazım. orta dünya çok kalabalıktı, oynanmaz orda :P
Image
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Yatar bu iş :D Hehe, şaka şaka. :roll:
Image
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Ankara tayfası olarak buluşabileceğimizi kanıtladık bence :P bir sonraki adım olarak da otobüse binip İstanbul tayfasının kimi *ıhm* üyelerini linç teşebbüsünde bulunmayı planlıyorduk da, mage oynayalaım dedik en sonunda :P
Image
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Ben Ankara'dayım şluanda, bu hafta, önümüzdeki ve ondan sonraki,hatta ondan sonraki hafta için müsaitim. Mayısın sonuna doğru müsait olmayabilirim ama :D Yani çoounlukla 'uygun' bir insan olarak, yer ve zaman belirlendiği takdirde oynatabilirim. Söz sizde.
Image
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Benim mezuniyete kadar boş haftasonlarımı proje için kullanmak gerekebilir gibi görünüyor. O yüzden ilersi için hiç plan yapamıyorum ancak birkaç gün öncesinden bir şeyler söyleyebiliyorum. Eğer toplanabiliyorsa bir tayfa oynamak için beni beklemesin engel olmuş olmayayım.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Post Reply