Elimde şöyle pek şaheser diyemeyeceğimiz, orta halli, 'geçerli' bir Mage senaryosu olduğunu bildirmekten onur ve saire duyarım. Zaman ve mekan konusunda pek kesin bir şey söyleyemeyeceğim korkarım; ama bu haftasonu çok iyi olurdu benim için. ondan sonraki hafta için programım çok bulanık, netleşince haber veririm tabii. Yer konusunda... ee, onu da siz söyleyin artık
Oyun one-shot olmaya müsait, tutarsa devamını da çekebiliriz ama. Yer yer vur-kır-parçala, yer yer bulmaca çözme, yer yer ikna kabiliyeti (vur-kır-parçala olmayan ikna
Çok da uzun süreceğini sanmam. Ama uzun da sürebilir. Bilemedim ki şimdi. Olmadı çaktırmadan bir şeyler uydururum
Ben varım diyenler kaleye mum dikebilir, iki kişi olsun en az; ama öyle çok da kalabalık olmasa iyi olur (tehdit ediyormuş gibi oldu



