Wizards of Istanbul VII - The Strength

Her türlü organizasyon, duyurular, davetler, etkinliklerimiz ile ilgili herşey...
Post Reply
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Wizards of Istanbul VII - The Strength

Post by Alenthas »

Benim bundan sonra NYC sokaklarında polise touch büyüsü yapabilmek için çırıl çıplak koşuştururken ölen martial combat büyücüsü olarak bilinmeme sebep olmuş mekan.
Image
User avatar
Breezella
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 19
Joined: Sat Nov 07, 2009 10:00 am

Post by Breezella »

:)))))
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Re: Wizards of Istanbul VII - The Strength

Post by dwaxer »

AlenthasLeasess wrote:Benim bundan sonra NYC sokaklarında polise touch büyüsü yapabilmek için çırıl çıplak koşuştururken ölen martial combat büyücüsü olarak bilinmeme sebep olmuş mekan.
:D :D Neyse LARP değildi herhalde. :-P
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Re: Wizards of Istanbul VII - The Strength

Post by Alenthas »

dwaxer wrote: :D :D Neyse LARP değildi herhalde. :-P
Ehe... :roll: *ıslık çalar* :D
Image
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Re: Wizards of Istanbul VII - The Strength

Post by Illyra »

hepimiz öldük :D

adamı yakalayıp ısırıcam diye demir odalara atlayıp havasızlıktan öldüm bi de ben :D
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

oyun, gerçekten çok eğlenceliydi benim için. hepinize katılımından dolayı teşekkür ederim.

yanlız baranın karakteri polise değebilseydi ve büyüyü yapamadığını görseydi (tamam o dünyada mana var ama büyüler öyle yapılmıyor :) )
herhalde silahı alır kendi kafasına sıkardı :D
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Facebook'da gördüm fotoları; buraya da paylaşsanız güsel olurdu. :)
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Androner wrote:oyun, gerçekten çok eğlenceliydi benim için. hepinize katılımından dolayı teşekkür ederim.

yanlız baranın karakteri polise değebilseydi ve büyüyü yapamadığını görseydi (tamam o dünyada mana var ama büyüler öyle yapılmıyor :) )
herhalde silahı alır kendi kafasına sıkardı :D
Sıktım bile :| Pisi pisine mi öldüm yani? :D
Image
Post Reply