Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Sun May 09, 2010 3:14 am
Ben içerde süpriz var dimedim mi
turu bu gece döndüreceğim
gecikme için kusura bakmayın
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
devrimk
Kullanıcı
Posts: 2082 Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am
Post
by devrimk » Wed May 12, 2010 7:44 pm
Karakter resmini ilgili başlıktaki karakter kağıdına ekledim.
dwaxer
Kullanıcı
Posts: 6687 Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am
Post
by dwaxer » Thu May 13, 2010 2:39 am
.
Herkes no:2 Dragonborna hücum etti.
Paramparça olacak herhalde; lighting'den psişike kadar her türlü darbe yolda. 1 nolunun yerinde olsam topuklarım hemen.
.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Thu May 13, 2010 3:00 am
Edmond'da bu aksam hamlesini yaparsa döndürürüm yoksa basic atack farzedicem
Yazıktır günahtır dragonborn olmak zor lepfterde
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
dwaxer
Kullanıcı
Posts: 6687 Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am
Post
by dwaxer » Thu May 13, 2010 3:27 am
Aegron Linwelin wrote: Edmond'da bu aksam hamlesini yaparsa döndürürüm yoksa basic atack farzedicem
Yazıktır günahtır dragonborn olmak zor lepfterde
Edmond sitedeydi kaç keredir; unutmuştur, çünkü bu sıralarda oyunlar çoğaldı yine tıpkı eski günlerdeki gibi.
.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Thu May 13, 2010 4:21 am
dwaxer wrote: Aegron Linwelin wrote: Edmond'da bu aksam hamlesini yaparsa döndürürüm yoksa basic atack farzedicem
Yazıktır günahtır dragonborn olmak zor lepfterde
Edmond sitedeydi kaç keredir; unutmuştur, çünkü bu sıralarda oyunlar çoğaldı yine tıpkı eski günlerdeki gibi.
.
Bak sen şu kerataya sorarım ben ona
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
dwaxer
Kullanıcı
Posts: 6687 Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am
Post
by dwaxer » Sun May 16, 2010 4:16 am
Aegron Linwelin wrote: Arkadaşlar ufak bir öneride bulunayım. Karakterleri büyük ölçüde 2d6 sistemi uyarlayıp o sistemde oyunumuza devam etmeyi öneriyorum. 4thyi uzun zamandır oynuyor oynatıyor ve artık çıkan programlar vs herşey otomatik hale geldi bilgisayar oyunu havası almaya başladı bence.
Eğer geçmek istemeyen olursa anlarım. Yorumları alayım??
.
Yahu o kadar karakter hazırlamışız, power seçmişiz vs! şu Kavaki ile adam kesmek bana hiç kısmet olmayacak mı?
Hem 2d6 sistemi de hangisi?
.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Sun May 16, 2010 4:25 am
Tamam ya düşündüm de saçma oalcak hakikaten devam 4th ye
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
devrimk
Kullanıcı
Posts: 2082 Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am
Post
by devrimk » Sun May 16, 2010 5:13 am
şaşkınlık içinde olan gruba bakan elf ne diyeceğini bilemiyordu.
Bu hangi elf dragonborndan elfe dönüşen mi?
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Sun May 16, 2010 6:07 am
devrimk wrote: şaşkınlık içinde olan gruba bakan elf ne diyeceğini bilemiyordu.
Bu hangi elf dragonborndan elfe dönüşen mi?
Hayır o kanlar içinde öldü bu sizinle birlikte gelen elflerden biri
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Mark
Kullanıcı
Posts: 2004 Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul
Post
by Mark » Mon May 17, 2010 1:29 am
Aegron, doğru anladım mı, bilmiyorum. Fakat, değilse de artık karakterim böyle anladı
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Mon May 17, 2010 1:49 am
Mark wrote: Aegron, doğru anladım mı, bilmiyorum. Fakat, değilse de artık karakterim böyle anladı
Yerde yatanlardan biri öldü.. Diğeri hala yaşıyo ona sordun varsayıyorum seni
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Wed May 19, 2010 6:13 am
Illyra wrote: "Nerde, size bunları yaptıran bu Liberstin nerede? Ã?abuk bana cevap ver, yoksa seni çıplak ellerimle ölürürüm!"
Başta karşılaştığınız kral işte Liberstin!
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Thu May 20, 2010 4:18 am
Devam ediyor muyuz?
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
dwaxer
Kullanıcı
Posts: 6687 Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am
Post
by dwaxer » Thu May 20, 2010 4:25 am
Aegron Linwelin wrote: Devam ediyor muyuz?
Evet, arkadaşlar Kavaki size uyar.
.