Bir Dakika!!!Alenthas wrote:Evet millet, bugün catboyla WoW hakkında konuşurken birden canım çekti, sonra gaza geldik haydi oynayalım dedik. şimdi ne yapacağız:
Ben sıfırdan tauren shamanla başlayacağım, bunu da "normal" bir realmde yapmayı planlıyorum. Mümkünse horde:alliance sayısı eşit olmalı. Ardından muhtemelen catboyun shamanını Karazhan'dan bu yeni realme migrate edeceğiz. Tabii Karazhan'daki karakterlerini bırakacak arkadaşlar catboya eşyalarını verip gelebilirler. Eğer siz de migrate edecekseniz ne mutlu! Ben paladinimi geride bırakacağım için ve shamanım da sadece level 32 olduğundan dolayı migrate etmeyeceğim.
şimdi listesini yapacak olursak:
Alenthas
Tauren Shaman
Healer
Miner/Engineer (ya da blacksmith, cataclysm geleceği için goblinimi engineer yapabilirim)
Catboy
Tauren Warrior
Tank
Enchanter/Jewelcrafter
Clicks ile konuştum, onun da gelme ihtimali var. Ne gerekirse onu oynayabileceğini söyledi.
Bunun yanı sıra Efla, Androner Illyra ve Lord_Feanor'u bekliyoruz. İyisinden bir server seçip orada başlayalım.
Amaç: Cataclysm çıkmadan (21 Ağustos) level 80 olmak ve Cataclysm'de bütün raidleri ilk tamamlamak (achievement için, alamazsak raidlere katılmak çok zor oluyor).
İlgilenenler buraya race, class, spec ve profession yazarak başlayabilirler
LOK'TAR OGAR, FOR THE HORDE!
Yahu benim tüm sevdiğim sınıfları kapmışsınız be.
Goblin Shaman olmak istiyordum, olmadı ailenizin Tank'ı warrior.
O zamaaaaan, Troll Druid olcam demek ki. Illyra'yı da kandırırım ben
Bu arada Cataclysm 21 Ağustosta çıkmaz canlar, şimdiden söyliyim
Kasımı bulur çıkması. Ben şimdiden kasmak yerine Cataclysm çıkınca kasmak istiyorum. Yenilenmiş diyarda level kasmak istiyorum.
Yenilenmiş diyar resimleri için www.mmo-champion.com




