World of Warcraft Cataclysm'de buluşalım!

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Re: World of Warcraft Cataclysm'de buluşalım!

Post by Androner »

Alenthas wrote:Evet millet, bugün catboyla WoW hakkında konuşurken birden canım çekti, sonra gaza geldik haydi oynayalım dedik. şimdi ne yapacağız:

Ben sıfırdan tauren shamanla başlayacağım, bunu da "normal" bir realmde yapmayı planlıyorum. Mümkünse horde:alliance sayısı eşit olmalı. Ardından muhtemelen catboyun shamanını Karazhan'dan bu yeni realme migrate edeceğiz. Tabii Karazhan'daki karakterlerini bırakacak arkadaşlar catboya eşyalarını verip gelebilirler. Eğer siz de migrate edecekseniz ne mutlu! Ben paladinimi geride bırakacağım için ve shamanım da sadece level 32 olduğundan dolayı migrate etmeyeceğim.

şimdi listesini yapacak olursak:

Alenthas
Tauren Shaman
Healer
Miner/Engineer (ya da blacksmith, cataclysm geleceği için goblinimi engineer yapabilirim)

Catboy
Tauren Warrior
Tank
Enchanter/Jewelcrafter

Clicks ile konuştum, onun da gelme ihtimali var. Ne gerekirse onu oynayabileceğini söyledi.

Bunun yanı sıra Efla, Androner Illyra ve Lord_Feanor'u bekliyoruz. İyisinden bir server seçip orada başlayalım.

Amaç: Cataclysm çıkmadan (21 Ağustos) level 80 olmak ve Cataclysm'de bütün raidleri ilk tamamlamak (achievement için, alamazsak raidlere katılmak çok zor oluyor).

İlgilenenler buraya race, class, spec ve profession yazarak başlayabilirler :)

LOK'TAR OGAR, FOR THE HORDE!
Bir Dakika!!!

Yahu benim tüm sevdiğim sınıfları kapmışsınız be.
Goblin Shaman olmak istiyordum, olmadı ailenizin Tank'ı warrior. :)

O zamaaaaan, Troll Druid olcam demek ki. Illyra'yı da kandırırım ben :) o da hunter olur.

Bu arada Cataclysm 21 Ağustosta çıkmaz canlar, şimdiden söyliyim :)
Kasımı bulur çıkması. Ben şimdiden kasmak yerine Cataclysm çıkınca kasmak istiyorum. Yenilenmiş diyarda level kasmak istiyorum.

Yenilenmiş diyar resimleri için www.mmo-champion.com
Image
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Re: World of Warcraft Cataclysm'de buluşalım!

Post by Illyra »

sorun değil ben hunter alırım :)
Image
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Ben de açarsam

Undead warlock
Tauren druid
Troll hunterdan birini açarım.

Bir de bence aynı sınıftan birilerinin açmış olmasında çok büyük sakınca olmaz. Farklı rollerde oynayacaksa hele ki oyuncular.

Eğer ileride raid düşünüyorsanız bence rolleri paylaşarak karakter yaratmak daha iyi. Kim tankımız kim healerımız olacak. =)
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

aslında healer i ben alabilirim, heal ederken dps yapmaktan daha çok eğleniyorum. ama priest mi şaman mı yok sa druid mi karar veremedim. gerçi en çok druid ile heal seviyorum.
Image
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Valla kusura bakmayın, uzun zamandır healer oynamaya kaşınıyorum! :D

Aslında Catboy level 70 DPS shamanını migrate edecek. Ama birlikte oynayalım diye yanına da tauren warrior açacak. Herkes 70 olunca o da shamanına dönecek böylelikle level 80 shamanı ve 70 warrioru olacak. O yüzden senin ya da onun tank olması sorun olmaz diye düşünüyorum. Hem Catboy mage oynamayı daha çok seviyor sanırsam. Mage olabilir.

Efla'nın dediği gibi sakınca olmaz. Ben bunların yanına da tauren paladin (tank), goblin warlock (demonogy) ve rasgele bir ırktan (muhtemelen tauren) druid (cat) açmayı planlıyorum. Yani sorun olmaz bence.

Daha önemlisi professionlar aslında. Hepimiz birbirimize yardım edeceği şekilde ayarlanmalı :) Mesela çantalar için bir tailor şart, archeology de şart (ne olduğunu bilmiyorum gerçi ama :D ) vs.

Bir de doğru diyorsun Androner, ama eğer 80 olmakta gecikirsek millet raidleri tamamlayıp achievement soracaklar. Sonra da kalacağız hiçbir şey yapamadan. Bence ilk önce 85'e kasıp, raidleri tamamladıktan sonra yeni gelen ırklarla (gerekirse aynı serverda alliance da açarız) yeni contenti oynayabiliriz.
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

Illyra

Canım sen hunter ol
Yayı çekip oku atsın kol
Eğer dunemaul servera geçmezsen
kalende görürsün gol.

Alentas

gel sen paladini kas
main tank'a healı bas
dunemaul server'a geçersen
olursun guildde as

Efla

bırak şimdi anded varlok
dunemaul'un buna karnı tok
server değiştirince
görceksin serverda rog yok

Catboy

varıyoru bana bırak
tank olmak sana ırak
dunemaulın has savaşçısı benim
totemlerinin altında olsun toprak

Illyra

Beraber geçelim dunemaula
Işınlanalım her yerden orgrimmara
Teleport büyüsünü yaparken
Emin ol doğru tuşa bastığına

:D
Image
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

:D Harika.

Dunemaul'da mı oynayacağız şimdi anlamadım? :P
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

Dunemaulda arkadaşın guildi var. Ã?ağırdı beni, bildiğim kadarıyla çok iyi bir türk guildi. O yüzden yazdım yani :)
Image
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Yalnız dunemaul'da aktif horde sayısı alliancedan çok daha fazlaymış ya :( Ã?yle olunca hiç sevmiyorum. Fazla kişi de yokmuş, toplam sadece 10bin kişi var ki bunlardan çok azı aktif olacağını tahmin ediyorum. Baya aktif olan ve A/H ortalamasının eşit olduğu bir server arıyorum.

Hmm, aslında oyuna girdim Dunemaul için medium diyor. Gerçi Karazhan'a da medium diyor ama Karazhan cidden terk edilmiş gibiydi. High olsa çok iyi olur. Mesela Burning Legion'a baktım gayet iyi görünüyor. Aktif A 1.1/1 H ve server ve nüfus high.
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

millet burning legiondan kaçmak için neler neler yapıyor ^^
bence server kadar battlegroup da önemli. 5-man olsun, pvp olsun hep battlegrouptan.

Medium iyi bence. Ya da cataclysm ile beraber açılacak serverlara gireriz. hehe :D
Image
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Androner wrote:millet burning legiondan kaçmak için neler neler yapıyor ^^
bence server kadar battlegroup da önemli. 5-man olsun, pvp olsun hep battlegrouptan.

Medium iyi bence. Ya da cataclysm ile beraber açılacak serverlara gireriz. hehe :D
Onu bilmiyorum, biraz anlatabilir misin? Dunemaul'un Battlegroup'u nasıl?
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

ben de bilmiyorum walla.
diğer serverlara bakmak lazım.
Eonar'ın battlegroup'u iyi mesela. Ama Ghostlands'in (Karazhan'ın da içinde olduğu) battlegroup'u pvpde kötü. pve de ise fena değil.
Image
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... roups.html

Hangisine girsek? WoW forumuna sorabilecek var mı? Benim accountum hala kilitli olduğundan giremiyorum foruma...
Image
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Androner wrote:Illyra

Canım sen hunter ol
Yayı çekip oku atsın kol
Eğer dunemaul servera geçmezsen
kalende görürsün gol.

Beraber geçelim dunemaula
Işınlanalım her yerden orgrimmara
Teleport büyüsünü yaparken
Emin ol doğru tuşa bastığına

:D
Ya ama şaşırdım ben Hunter m olucam Mage imi geçircem dmaul a. Hem ben ne zaman portal açarken teleport olurken yanlış yere gitmişim :evil:
Bence ikinci dizede başka bir anlam var ama, neyse...
bazı sırlar açıklanmaz :roll:
Image
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Vayy maniler yazılmış hoşuma gitti. Karşılıksız bırakır mıyım.
Androner wrote: Efla

bırak şimdi anded varlok
dunemaul'un buna karnı tok
server değiştirince
görceksin serverda rog yok
Hele bir ek paket gelsin,
Horde'a bir de goblin girsin,
Gobline de gitse gitse,
Roglar gider bak göresin...

şaka maka ortalık goblin rouge kaynayacak bak görürsünüz hepsi de engineer olacak. Ben gnomeları sevmezdim bir de başımıza bunu aldık ıyyyyy.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Post Reply