Order of The Stick

Buyrun huzurumuza ey güzide müdavimler. Eşsiz ve sonsuz dehlizlerinde savrulurken, bırakalım ruhumuzu dinginliğinin tadını çıkarsın...
Post Reply
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Order of The Stick

Post by Lydronk »

Bu başlığın olmadığına inanamadım bir an. Halbuki herkesin çok sevdiğine eminim :D

Seve seve takip ettiğim bir çizgiroman zaten uzun zamandır, yer yer güldürüp ağlatabiliyor :P Buyrun bilmeyenler, buradan girin: http://www.giantitp.com/comics/oots0001.html

723'üncü bölümle ilgili laflarım var:

Code: Select all

Star Wars göndermesine deli  gibi güvldüm. Elan'ın yorumuna bittim zaten. Yalnız ben Elan'ın babası daha ciddi biri olur sanıyordum.

Ek olarak, bütün bu şehrin Haley'in babasıyla bir alakası var gibi geliyor bana ama... Hm...
Image
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Başlık vardı :D Ama sağolasın 723'ün geldiğini bilmiyordum, öldüm gülmekten :D
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Ben de ne zamandır başlayacağım başlayacağım kısmet olmadı, şimdi hatırlatınca okumaya başladım. An itibarıyle 128. bölümdeyim henüz. Geçekten de özellikle D&D 3,5 bilenler için anlam ifade eden esprilerle dolu; bilmiyorum daha sonra 4.Editiona da geçecekler mi; çünkü ilk bölüm 3'ten 3,5'ğa geçiş esprileriyle başlıyor.

Ancak tıpkı "Gamers" filmi gibi, sadece D&D oyuncularına hitap eden bir konsepti var.

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Evet sonunda 748'inci bölüme geldim, bir de baktım ki daha devam etmiyor. :roll: Bu dizinin ilk başlangıcında D&D 3.Ed'dan, 3,5 Ed'a geçişle ilgili espriler vardı ve yüzlerce bölüm sırasında D&D oyun sistemindeki abuk subukluklara komik göndermeler yapıyordu (öyle ki, hep hakkatten ya, ne saçmalık demişimdir) Merak ediyordum 4.Ed'a geçiş esprileri nasıl olacak diye ama öyle bir göndermeye rastlamadım. :roll: Evet komik bir çizgi diziydi, espriler fena değildi. Bitti mi acaba yoksa her hafta bir bölüm filan mı yayınlanacak; çünkü hikaye orta yerde kaldı?

.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Ben de 4ED geçmesini bekliyordum ama maalesef olmadı.

Haftalık demeyelim de işte, çizer ne zaman isterse o zaman devam ediyor :D Eskiden haftada üç gün falan gönderiyordu artık yavaşladı baya. Sona doğru yaklaşıyoruz sanırım, hadi bakalım.
Image
Post Reply