Star Wars göndermesine deli gibi güvldüm. Elan'ın yorumuna bittim zaten. Yalnız ben Elan'ın babası daha ciddi biri olur sanıyordum.
Ek olarak, bütün bu şehrin Haley'in babasıyla bir alakası var gibi geliyor bana ama... Hm...
.
Ben de ne zamandır başlayacağım başlayacağım kısmet olmadı, şimdi hatırlatınca okumaya başladım. An itibarıyle 128. bölümdeyim henüz. Geçekten de özellikle D&D 3,5 bilenler için anlam ifade eden esprilerle dolu; bilmiyorum daha sonra 4.Editiona da geçecekler mi; çünkü ilk bölüm 3'ten 3,5'ğa geçiş esprileriyle başlıyor.
Ancak tıpkı "Gamers" filmi gibi, sadece D&D oyuncularına hitap eden bir konsepti var.
.
Evet sonunda 748'inci bölüme geldim, bir de baktım ki daha devam etmiyor. Bu dizinin ilk başlangıcında D&D 3.Ed'dan, 3,5 Ed'a geçişle ilgili espriler vardı ve yüzlerce bölüm sırasında D&D oyun sistemindeki abuk subukluklara komik göndermeler yapıyordu (öyle ki, hep hakkatten ya, ne saçmalık demişimdir) Merak ediyordum 4.Ed'a geçiş esprileri nasıl olacak diye ama öyle bir göndermeye rastlamadım. Evet komik bir çizgi diziydi, espriler fena değildi. Bitti mi acaba yoksa her hafta bir bölüm filan mı yayınlanacak; çünkü hikaye orta yerde kaldı?
Ben de 4ED geçmesini bekliyordum ama maalesef olmadı.
Haftalık demeyelim de işte, çizer ne zaman isterse o zaman devam ediyor Eskiden haftada üç gün falan gönderiyordu artık yavaşladı baya. Sona doğru yaklaşıyoruz sanırım, hadi bakalım.