Arena Adası YORUMLAR

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:
dwaxer wrote:
Aegron Linwelin wrote:2 Kelle kopardım acayip haz aldım :D
Vay avatarı da ona göre değiştirmişin! :D
Yok her zaman diyorum wizardlardan korkulur :-P
.
Birinin avatarı neden değiştirdiğimi anlamasına sevindim :D
Korkulur tabi hele bu sistemde baya bi korkmak lazım :)
Bu sistemden kastın daha ilk seviyede güçlü olmak ise haklısın. Ancak D&D3,5'ta filan da büyücü süper güçlüdür; havada uçar, kopyasını yaratır, görünmez olur, fireball, lighting ball atar, hipnoz eder, vs vs. Tek zayıf noktası kas çalıştırmayı ihmal etmiş olmasıdır. :mrgreen: Calud'un durumunda sen olsaydın yaratık seni mideye indirmişti bile.

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

D&D 3.5'te büyücü çok güçlüdür.

Fireball atar, Lightning Bolt atar, gerçek hayattan 2 insanı intihara sürükleri 3-4 kişiyi ise hayattan soğutur.

Fazla güçlü büyücü :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Edmond wrote:D&D 3.5'te büyücü çok güçlüdür.

Fireball atar, Lightning Bolt atar, gerçek hayattan 2 insanı intihara sürükleri 3-4 kişiyi ise hayattan soğutur.

Fazla güçlü büyücü :D
O günden sonra Edmond büyücü oynamadı yada oynattırmadılar :D

Hakaten ha Cloud'un yerinde ben olacaktım... Yoo aslında kendime asitten ve ateşten etkilenmez büyüsünü atardım..
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Hydra görevinden 320/4 tecrübe kazandınız her biriniz.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

dwaxer wrote:.

Hydra görevinden 320/4 tecrübe kazandınız her biriniz.

.
Helal XP :)

Ya bu ölüleler kulübünden sonra Edmond'a bi haller oldu. Sürekli espiri sürekli espisi dwaxer forum rpg sinde büyük bir adım atmış oldun bundan sonra tüm oyunlar böyle devam edecek gibi :roll:
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:
dwaxer wrote:.
Hydra görevinden 320/4 tecrübe kazandınız her biriniz.
.
Helal XP :)
Ya bu ölüleler kulübünden sonra Edmond'a bi haller oldu. Sürekli espiri sürekli espisi dwaxer forum rpg sinde büyük bir adım atmış oldun bundan sonra tüm oyunlar böyle devam edecek gibi :roll:
Yok Edmond'un içinde varmış, açığa çıktı tamamen; sarcstic :mrgreen:

Yahu unutmuşum yazmayı healing potion da vardı sandıkta; düzeltiyorum

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

dwaxer wrote:
Aegron Linwelin wrote:
dwaxer wrote:.
Hydra görevinden 320/4 tecrübe kazandınız her biriniz.
.
Helal XP :)
Ya bu ölüleler kulübünden sonra Edmond'a bi haller oldu. Sürekli espiri sürekli espisi dwaxer forum rpg sinde büyük bir adım atmış oldun bundan sonra tüm oyunlar böyle devam edecek gibi :roll:
Yok Edmond'un içinde varmış, açığa çıktı tamamen; sarcstic :mrgreen:

Yahu unutmuşum yazmayı healing potion da vardı sandıkta; düzeltiyorum

.
O zaman bende düzeltip alıyorum :P
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Yalnız beyler yaralılar yaralı olduklarını unutmuyorlar değil mi? Özellikle Calud, senin -3tık/tur ağır yaralı konumdasın.
Normalda yaraların iyileşmesi oldukça uzun sürer (günlerce)
Tekrar hatırlatayım
Ã?abucak iyileşmek için:
--şifa büyüleri ve iksirleri (sandıktan çıkan iksirlerin her biri 10 can iyileştiriyor)
--Kuledeki tılsımlı yatak odasında dinlenmek

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

şu kadının yanına gidip istediklerini verelim de bize iksirler versin sonra da oradan şu sandıktan çıkan taş ile ışınlanırız
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

O kadın sakat, vallaha sakat, anlamıyorsunuz siz ama ben ona güvenmiyorum. Eğer ben ölmek üzereyken beni diriltirse bile güvenmeyin. Bilin ki sizi öldürme fırsatı yakalamaktır için o :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Arkadaşlar herkes eşyaları alsın, dikkat etsin eşyasına unutmasın vs. Artı eşyaların ne özelliği olduğunu da bilmiyorsunuz; aslında bunu bulan bir büyü var ama sizin büyücülerde yok bu. Fakat kulede bu büyüden iki parşömen var kütüphanede.
Eşyalar 2d6 konsepti için önemli; yavaş seviye yükselmeyi dengeliyor bu eşya avantajları.

Ethbern sen yayı da aldın mı, yoksa görmedin mi? Bir de çilingir seti var, aranızda hırsız olmadığına göre, Ethbern sen bu işlerle ilgilenmelisin, tuzakçılık bilgin var nasıl olsa.

Arkadaşlar 25 birim sülfür bulabilirsiniz ama hydra dışkısı toplamanız lazım. Bu komponent ve simya işlerine önem verirseniz kendi iksirlerinizi yapabilirsiniz kulede. Zaten tesla çiçeği ve kan topladınız bunlarla şifa iksiri yapabileceksiniz. (Bu arada Ethbern de şifa büyüsü yapabiliyormuş! :mrgreen: aaa)

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Ben toplayacağım biraz sülfür
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:Ben toplayacağım biraz sülfür
Oklar 2 tane özel ok... Yay ile atabileceğin oklar; aranızda sadece Ethbern'de yay var (gerçi şimdi iki tane oldu bir büyülü bir normal) ama Ethbern korucu olduğundan en iyi ok atabilen odur, riske girmeyin çünkü bu büyülü okları bir kez attın mı, sonunda kaybolur, imha olur; yani tek kullanımlıktır. Iskalarsan da gider yani.

.
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

benim oklar hepsi benim toplayın geri kalanı ben alcam :evil:
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

fmc wrote:benim oklar hepsi benim toplayın geri kalanı ben alcam :evil:
Tamamdır... Al oklarını yimedik :D
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Post Reply