Aegron Linwelin wrote:2 Kelle kopardım acayip haz aldım
Vay avatarı da ona göre değiştirmişin!
Yok her zaman diyorum wizardlardan korkulur
.
Birinin avatarı neden değiştirdiğimi anlamasına sevindim
Korkulur tabi hele bu sistemde baya bi korkmak lazım
Bu sistemden kastın daha ilk seviyede güçlü olmak ise haklısın. Ancak D&D3,5'ta filan da büyücü süper güçlüdür; havada uçar, kopyasını yaratır, görünmez olur, fireball, lighting ball atar, hipnoz eder, vs vs. Tek zayıf noktası kas çalıştırmayı ihmal etmiş olmasıdır. Calud'un durumunda sen olsaydın yaratık seni mideye indirmişti bile.
Hydra görevinden 320/4 tecrübe kazandınız her biriniz.
.
Helal XP
Ya bu ölüleler kulübünden sonra Edmond'a bi haller oldu. Sürekli espiri sürekli espisi dwaxer forum rpg sinde büyük bir adım atmış oldun bundan sonra tüm oyunlar böyle devam edecek gibi
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
dwaxer wrote:.
Hydra görevinden 320/4 tecrübe kazandınız her biriniz.
.
Helal XP
Ya bu ölüleler kulübünden sonra Edmond'a bi haller oldu. Sürekli espiri sürekli espisi dwaxer forum rpg sinde büyük bir adım atmış oldun bundan sonra tüm oyunlar böyle devam edecek gibi
Yok Edmond'un içinde varmış, açığa çıktı tamamen; sarcstic
Yahu unutmuşum yazmayı healing potion da vardı sandıkta; düzeltiyorum
dwaxer wrote:.
Hydra görevinden 320/4 tecrübe kazandınız her biriniz.
.
Helal XP
Ya bu ölüleler kulübünden sonra Edmond'a bi haller oldu. Sürekli espiri sürekli espisi dwaxer forum rpg sinde büyük bir adım atmış oldun bundan sonra tüm oyunlar böyle devam edecek gibi
Yok Edmond'un içinde varmış, açığa çıktı tamamen; sarcstic
Yahu unutmuşum yazmayı healing potion da vardı sandıkta; düzeltiyorum
.
O zaman bende düzeltip alıyorum
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
.
Yalnız beyler yaralılar yaralı olduklarını unutmuyorlar değil mi? Özellikle Calud, senin -3tık/tur ağır yaralı konumdasın.
Normalda yaraların iyileşmesi oldukça uzun sürer (günlerce)
Tekrar hatırlatayım
Ã?abucak iyileşmek için:
--şifa büyüleri ve iksirleri (sandıktan çıkan iksirlerin her biri 10 can iyileştiriyor)
--Kuledeki tılsımlı yatak odasında dinlenmek
O kadın sakat, vallaha sakat, anlamıyorsunuz siz ama ben ona güvenmiyorum. Eğer ben ölmek üzereyken beni diriltirse bile güvenmeyin. Bilin ki sizi öldürme fırsatı yakalamaktır için o
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
.
Arkadaşlar herkes eşyaları alsın, dikkat etsin eşyasına unutmasın vs. Artı eşyaların ne özelliği olduğunu da bilmiyorsunuz; aslında bunu bulan bir büyü var ama sizin büyücülerde yok bu. Fakat kulede bu büyüden iki parşömen var kütüphanede.
Eşyalar 2d6 konsepti için önemli; yavaş seviye yükselmeyi dengeliyor bu eşya avantajları.
Ethbern sen yayı da aldın mı, yoksa görmedin mi? Bir de çilingir seti var, aranızda hırsız olmadığına göre, Ethbern sen bu işlerle ilgilenmelisin, tuzakçılık bilgin var nasıl olsa.
Arkadaşlar 25 birim sülfür bulabilirsiniz ama hydra dışkısı toplamanız lazım. Bu komponent ve simya işlerine önem verirseniz kendi iksirlerinizi yapabilirsiniz kulede. Zaten tesla çiçeği ve kan topladınız bunlarla şifa iksiri yapabileceksiniz. (Bu arada Ethbern de şifa büyüsü yapabiliyormuş! aaa)
Aegron Linwelin wrote:Ben toplayacağım biraz sülfür
Oklar 2 tane özel ok... Yay ile atabileceğin oklar; aranızda sadece Ethbern'de yay var (gerçi şimdi iki tane oldu bir büyülü bir normal) ama Ethbern korucu olduğundan en iyi ok atabilen odur, riske girmeyin çünkü bu büyülü okları bir kez attın mı, sonunda kaybolur, imha olur; yani tek kullanımlıktır. Iskalarsan da gider yani.