Hakikaten niye öyle birşey yaptım ben düzelteyim onu ya
Kafam yerinde değil pek kusura bakmayın
Arena Adası YORUMLAR
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Yükseklik serbest ama çok yukarı çıkarsan atmosferik olaylar, üşüme basınç vs problemleri olabilir.Aegron Linwelin wrote:Birde aklıma şu takıldı;
BEZABUMME 8tık dosta Uçabilir; (koşma hızında) Büyü*10 dk
bunu yaptıktan sonra uçarkende büyü yapabilirim değil mi? Birde bu uçmanın yüksekliği ne kadar acaba?
.
.
Evet arkadaşlar bu oyunda bitti kabul ediyorum. Ölenler oldu ayrılanlar oldu, DM encounteri fazla kaçırdı (aslında o "imp"i ortaya çıkarmayabilirdim, son andaki bir kıvırma manevrasıyla ama baktım zaten her şey bitti
) Gerçi işiniz çok zordu; konsept icabı size hep entrikalar yapılıyordu görünmez seyirciler tarafından. Ã?rneğin o cadı da görünmezlerden birinden rüşvet alıyordu mesela.
Bütün oyunculara katıldıkları için teşekkür ediyorum.
2d6 sistemini de test etmiş olduk. Gerek öbür oyunda, gerek bundan edindiğim izlenimler, 2d6 sisteminin aslında kullanışlı olduğu ama çok detaylı oyunlar için değil de, hiç bilmeyenlere FRP, RPG alıştırmak, ısındırmak için daha iyi olacağını düşünüyorum. Oyun yöneticisi için biraz zor oluyor, çünkü oyun detaylandıkça, yeni özellikler, yeni büyüler ve en önemlisi de yeni monsterlar dizayn etmek gerekiyor. Halbuki piyasadaki oyun sistemlerinde hazırlanmış monster manualler var. Yani uğraşmaya değmez DM açısından çok yorucu. Ancak elde kitap olmaz filan (mesela pikniğe gidildiğinde) ya da oyuncular diğer sistemleri bilmiyor ve kısa zamanda öğrenemeyeceklerse, hemen 2d6 ile oyuna başlarsınız.
Benim görüşüm artık oynayacaksam, Pathfinder, M&M, vs gibi piyasada satılan bir profesyonel oyun sisteminde oynarım. House rule filan istemem, belli kurallar çerçevesinde, her şey belirlenmiş oyun düzeni gibisi var mı. Ben şahsen "aslında" rol yapmaktan çok, o kurallar sistemini kullanarak grubun karşısına çıkan zorlukları aşmak için strateji geliştirmeyi seviyorum. Kavga dövüş, büyüler, skiller vs. Rol olsun tabii, canlandırdığım karakterin hakkını vereyim ama pembe dizi gibi olmasın rol bölümleri.
Neyse özetle birkaç yıldır güzel oyunlarımız oldu. Tabii forum bünyesinde aslında öykü yazmak şeklinde olması gereken oyunlarımız, zar atmalı, savaş haritalı, vs oldu; iyi mi oldu, valla benim için iyi oldu, o sayede photoshop konusunda tecrübem arttı, beyin jimnastiği oldu, güzel anılar oldu, arkadaşlıklar vs. İnşallah bundan sonra da olur, foruma ilgi artar ve bunun bir kısmı oyunlara dökülür. Oyunsuz kalmamanızı diliyorum.
.
Evet arkadaşlar bu oyunda bitti kabul ediyorum. Ölenler oldu ayrılanlar oldu, DM encounteri fazla kaçırdı (aslında o "imp"i ortaya çıkarmayabilirdim, son andaki bir kıvırma manevrasıyla ama baktım zaten her şey bitti
Bütün oyunculara katıldıkları için teşekkür ediyorum.
2d6 sistemini de test etmiş olduk. Gerek öbür oyunda, gerek bundan edindiğim izlenimler, 2d6 sisteminin aslında kullanışlı olduğu ama çok detaylı oyunlar için değil de, hiç bilmeyenlere FRP, RPG alıştırmak, ısındırmak için daha iyi olacağını düşünüyorum. Oyun yöneticisi için biraz zor oluyor, çünkü oyun detaylandıkça, yeni özellikler, yeni büyüler ve en önemlisi de yeni monsterlar dizayn etmek gerekiyor. Halbuki piyasadaki oyun sistemlerinde hazırlanmış monster manualler var. Yani uğraşmaya değmez DM açısından çok yorucu. Ancak elde kitap olmaz filan (mesela pikniğe gidildiğinde) ya da oyuncular diğer sistemleri bilmiyor ve kısa zamanda öğrenemeyeceklerse, hemen 2d6 ile oyuna başlarsınız.
Benim görüşüm artık oynayacaksam, Pathfinder, M&M, vs gibi piyasada satılan bir profesyonel oyun sisteminde oynarım. House rule filan istemem, belli kurallar çerçevesinde, her şey belirlenmiş oyun düzeni gibisi var mı. Ben şahsen "aslında" rol yapmaktan çok, o kurallar sistemini kullanarak grubun karşısına çıkan zorlukları aşmak için strateji geliştirmeyi seviyorum. Kavga dövüş, büyüler, skiller vs. Rol olsun tabii, canlandırdığım karakterin hakkını vereyim ama pembe dizi gibi olmasın rol bölümleri.
Neyse özetle birkaç yıldır güzel oyunlarımız oldu. Tabii forum bünyesinde aslında öykü yazmak şeklinde olması gereken oyunlarımız, zar atmalı, savaş haritalı, vs oldu; iyi mi oldu, valla benim için iyi oldu, o sayede photoshop konusunda tecrübem arttı, beyin jimnastiği oldu, güzel anılar oldu, arkadaşlıklar vs. İnşallah bundan sonra da olur, foruma ilgi artar ve bunun bir kısmı oyunlara dökülür. Oyunsuz kalmamanızı diliyorum.
.