Arena Adası YORUMLAR

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Hakikaten niye öyle birşey yaptım ben düzelteyim onu ya
Kafam yerinde değil pek kusura bakmayın
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Kendi kopya klonlarımı oluşturabiliyorum ya ben, peki onların hepsi bir kare de olacak şekilde yan yana olabiliyorlar mı yoksa yine önceki gibi hepimiz aynı kare için de mi olacağız?
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:Kendi kopya klonlarımı oluşturabiliyorum ya ben, peki onların hepsi bir kare de olacak şekilde yan yana olabiliyorlar mı yoksa yine önceki gibi hepimiz aynı kare için de mi olacağız?
Hepiniz aynı karede olursunuz.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Birde aklıma şu takıldı;
BEZABUMME 8tık dosta Uçabilir; (koşma hızında) Büyü*10 dk
bunu yaptıktan sonra uçarkende büyü yapabilirim değil mi? Birde bu uçmanın yüksekliği ne kadar acaba? :mrgreen:
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:Birde aklıma şu takıldı;
BEZABUMME 8tık dosta Uçabilir; (koşma hızında) Büyü*10 dk
bunu yaptıktan sonra uçarkende büyü yapabilirim değil mi? Birde bu uçmanın yüksekliği ne kadar acaba? :mrgreen:
Yükseklik serbest ama çok yukarı çıkarsan atmosferik olaylar, üşüme basınç vs problemleri olabilir. :mrgreen: Uçarken büyü yapabilirsin ama hedefi tutturmak gereken, ışın atma, ok atma vs gibi nişancılıkla ilgili büyülerde -2 ceza alırsın (tıpkı at sürerken olduğu gibi)

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Evet arkadaşlar bu oyunda bitti kabul ediyorum. Ölenler oldu ayrılanlar oldu, DM encounteri fazla kaçırdı (aslında o "imp"i ortaya çıkarmayabilirdim, son andaki bir kıvırma manevrasıyla ama baktım zaten her şey bitti :-P) Gerçi işiniz çok zordu; konsept icabı size hep entrikalar yapılıyordu görünmez seyirciler tarafından. Ã?rneğin o cadı da görünmezlerden birinden rüşvet alıyordu mesela.

Bütün oyunculara katıldıkları için teşekkür ediyorum.

2d6 sistemini de test etmiş olduk. Gerek öbür oyunda, gerek bundan edindiğim izlenimler, 2d6 sisteminin aslında kullanışlı olduğu ama çok detaylı oyunlar için değil de, hiç bilmeyenlere FRP, RPG alıştırmak, ısındırmak için daha iyi olacağını düşünüyorum. Oyun yöneticisi için biraz zor oluyor, çünkü oyun detaylandıkça, yeni özellikler, yeni büyüler ve en önemlisi de yeni monsterlar dizayn etmek gerekiyor. Halbuki piyasadaki oyun sistemlerinde hazırlanmış monster manualler var. Yani uğraşmaya değmez DM açısından çok yorucu. Ancak elde kitap olmaz filan (mesela pikniğe gidildiğinde) ya da oyuncular diğer sistemleri bilmiyor ve kısa zamanda öğrenemeyeceklerse, hemen 2d6 ile oyuna başlarsınız.

Benim görüşüm artık oynayacaksam, Pathfinder, M&M, vs gibi piyasada satılan bir profesyonel oyun sisteminde oynarım. House rule filan istemem, belli kurallar çerçevesinde, her şey belirlenmiş oyun düzeni gibisi var mı. Ben şahsen "aslında" rol yapmaktan çok, o kurallar sistemini kullanarak grubun karşısına çıkan zorlukları aşmak için strateji geliştirmeyi seviyorum. Kavga dövüş, büyüler, skiller vs. Rol olsun tabii, canlandırdığım karakterin hakkını vereyim ama pembe dizi gibi olmasın rol bölümleri.

Neyse özetle birkaç yıldır güzel oyunlarımız oldu. Tabii forum bünyesinde aslında öykü yazmak şeklinde olması gereken oyunlarımız, zar atmalı, savaş haritalı, vs oldu; iyi mi oldu, valla benim için iyi oldu, o sayede photoshop konusunda tecrübem arttı, beyin jimnastiği oldu, güzel anılar oldu, arkadaşlıklar vs. İnşallah bundan sonra da olur, foruma ilgi artar ve bunun bir kısmı oyunlara dökülür. Oyunsuz kalmamanızı diliyorum. :mrgreen:

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Bir oyun da böylece kapandı.

Aklınızda olsun pikniğe gidip zarınız da olmazsa uygulanacak yöntem "taş, kağıt, makas" oyunudur.
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

valla ben 10 senedir istediğim şu frp alemine sayenizde girdim. en çok faydayı ben sağladım bu iki oyundan sanırım. herkese tşkler ediyorum :)
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
Post Reply