Mesela ben ilk fantastik edebiyat(masal tarzı olanları saymıyorum) kitabım olan yüzüklerin efendisini kapağı güzel olduğu için almıştım
şimdi işler değişti tabi... Güzel olmasa da elimiz mahkum alıyoruz.
arkadaşlar drizzt serisini kapaklarından ben de nefret ediyorum ama elimiz mahkum onları kullanmak zorunda kaldık
aslında yeni serilerin kapakları çok daha iyi
Todd Lockwood'un kaleminden çok güzel çizimler var