Kalitesiz Kitap Kapakları

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636
Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by fingolfin »

katılmıyorum. Dış güzellik ve estetik de gayet önemli benim gözümde. O derece iyi bir kitabın o kapağa sahip olması beni çok sinirlendirdi.
majenta
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 633
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am

Post by majenta »

Benim demek istediğim, kapağına bakarak bir kitabı alıp almamaya karar vermemek gerektiğiydi.Yoksa ben de kitabın kapağını önemserim.
Sıkıntılarla dolu hayat, yer kalmıyor yaşamaya.
majenta
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 633
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am

Post by majenta »

Mesela ben ilk fantastik edebiyat(masal tarzı olanları saymıyorum) kitabım olan yüzüklerin efendisini kapağı güzel olduğu için almıştım :)
şimdi işler değişti tabi... Güzel olmasa da elimiz mahkum alıyoruz.
Sıkıntılarla dolu hayat, yer kalmıyor yaşamaya.
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

arkadaşlar drizzt serisini kapaklarından ben de nefret ediyorum ama elimiz mahkum onları kullanmak zorunda kaldık
aslında yeni serilerin kapakları çok daha iyi
Todd Lockwood'un kaleminden çok güzel çizimler var
Norticus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2009
Joined: Sat Oct 04, 2003 10:00 am

Post by Norticus »

kapak-kitap zıtlığının en büyük örneği belgariad ve devamı olan malloreon serisidir bence
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
Post Reply