yüskek topuk

Anlatacak komik veya enteresan FRP anıları olanlar için. Geyiğin sınırları burada belirlenecektir...
Ayyaş Porsuk Hanı'nın bu güzide salonu, tüm ziyaretçilerimize açıktır.
Post Reply
paldyneey
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 240
Joined: Mon Mar 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

yüskek topuk

Post by paldyneey »

bir gün paladinin biri bir hana girer hana girdiği anda herkes susar çünkü tüm karizmasıyla herkesi etkilemiştir herkes işini gücünü bırakmış ona bakmaktadır tezgahtaki adamdan bir içki istemek için tezgaha doğru yürür bir basamak vardır önünde bir anda tökezler :???: ağız burun yer değiştirir :oops: bi anda cevap verme isteği doğar ve derki "YÃ?SKEK TOPUKLU GİYDİMDE"
Ã?LÃ?M HEPİMİZİN YOLUNUN SONUDUR,EN IYISI ONDAN YANA OLMAK
*MAEGLİN QUEDRETH
Aeron
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 232
Joined: Wed Mar 03, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Aeron »

Fallen Paladin :wink:
Boşuna mutluluğu aramayın, ancak acılarınızı azaltabilirsiniz.
legacy_user_1144

Post by legacy_user_1144 »

Abi neye takıldı da düştü adam.Düz yolda yürüyemior mu bu :???:
Oren_Dautry
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2577
Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am

Post by Oren_Dautry »

bsamak varmış ya...
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
Azalin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1056
Joined: Fri Dec 26, 2003 10:00 am
Location: izmir

Post by Azalin »

Aeron wrote:Fallen Paladin :wink:


süper abi...yıkıldım gülmekten.... :D :D
Sonsuz gücü elinde tutanın içindeki boşluktan daha büyük ne olabilir?

Tanrıların getirdiği çaresizliğe tanık olun...
User avatar
Drizzt_Dourden
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 259
Joined: Tue Feb 10, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Drizzt_Dourden »

Fallen Paladin..Süper ya...tebrik ederim cok guzel espiri
Caradoc The DeathKnight
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

valla fallen paladin harbi çok hoş. boğazımda kalan son et parçaları gülme girşimimle dans etmeye başladı. Ah gülmek isterdim şu an :D
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
porco
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 137
Joined: Tue Dec 09, 2003 10:00 am
Location: antalya

Post by porco »

yeminer abi illa kendini belli etcen dimi anladık ulvi bi varlıksın eşsizsin ama :D :D rica edicem yani aeron abimiz herzamanki güzelliklerinden birini yaptı hakkaten arkadaşlar şımartmayın şunu :D
aslında benim bir imzam yok; çünkü beni tanıyanlar bana ihtiyacı olanlardır, bana ihtiyacı olanlar ise benim ihtiyacım olanlardır.
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

şımarsın abicim şımarsın.. kaliteliespiri zor bulunuyor :D
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
User avatar
tifileray
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 153
Joined: Sun Jun 20, 2004 10:00 am
Location: Menzoberanzan

Post by tifileray »

yeminer wrote:şımarsın abicim şımarsın.. kaliteliespiri zor bulunuyor :D
fallen paladin valla iyi espri :D :D :D :D :D :) 8) :lol: :-P :wink: 8) 8) 8) 8)
___________________________________

Ona sarılıyım mı?
Thibbledorf Pwent
hocam_salya
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 82
Joined: Tue Jul 13, 2004 10:00 am
Location: Karanlik_Diyarlardan

Post by hocam_salya »

o şımarsında biz eğlenelim şımar şımar..... :D
Eğer buraya hapsedilenler CENNET'İ HAYAL EDEMESELERDİ,CEHENNEMİN gücü olabilir miydi?
sandmen
tremour
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 54
Joined: Sun Feb 22, 2004 10:00 am
Location: izmir

Post by tremour »

aman abi sımartmayın sora havaya girer guzel espiri yapamaz fallen paladin muhahahha :lol: :lol: :lol:
feryat
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 366
Joined: Mon Jun 21, 2004 10:00 am
Location: Mordasket

Post by feryat »

Aeron tabii sonuçta bizim bursa tayfası hep bööle canım...

Vu arada ben o düşen paladinin osmangazi den tanıyoom garaj da çalışıyoo...
Tabii bu espriyi bi tek aeron anliicak...
Ozan FEryat gelecek masalı dediği, elindeki sarımdan bir nefes daha aldı...
Post Reply