Anlatacak komik veya enteresan FRP anıları olanlar için. Geyiğin sınırları burada belirlenecektir...
Ayyaş Porsuk Hanı'nın bu güzide salonu, tüm ziyaretçilerimize açıktır.
paldyneey
Kullanıcı
Posts: 240 Joined: Mon Mar 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by paldyneey » Sun Mar 28, 2004 6:42 am
bir gün paladinin biri bir hana girer hana girdiği anda herkes susar çünkü tüm karizmasıyla herkesi etkilemiştir herkes işini gücünü bırakmış ona bakmaktadır tezgahtaki adamdan bir içki istemek için tezgaha doğru yürür bir basamak vardır önünde bir anda tökezler
ağız burun yer değiştirir
bi anda cevap verme isteği doğar ve derki "YÃ?SKEK TOPUKLU GİYDİMDE"
Ã?LÃ?M HEPİMİZİN YOLUNUN SONUDUR,EN IYISI ONDAN YANA OLMAK
*MAEGLİN QUEDRETH
Aeron
Kullanıcı
Posts: 232 Joined: Wed Mar 03, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by Aeron » Sun Mar 28, 2004 9:49 am
Fallen Paladin
Boşuna mutluluğu aramayın, ancak acılarınızı azaltabilirsiniz.
legacy_user_1144
Post
by legacy_user_1144 » Mon Mar 29, 2004 12:55 am
Abi neye takıldı da düştü adam.Düz yolda yürüyemior mu bu
Oren_Dautry
Kullanıcı
Posts: 2577 Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
Post
by Oren_Dautry » Mon Mar 29, 2004 7:06 am
bsamak varmış ya...
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
Azalin
Kullanıcı
Posts: 1056 Joined: Fri Dec 26, 2003 10:00 am
Location: izmir
Post
by Azalin » Mon Mar 29, 2004 7:39 am
Aeron wrote: Fallen Paladin
süper abi...yıkıldım gülmekten....
Sonsuz gücü elinde tutanın içindeki boşluktan daha büyük ne olabilir?
Tanrıların getirdiği çaresizliğe tanık olun...
Drizzt_Dourden
Kullanıcı
Posts: 259 Joined: Tue Feb 10, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by Drizzt_Dourden » Fri Apr 02, 2004 5:42 am
Fallen Paladin..Süper ya...tebrik ederim cok guzel espiri
Caradoc The DeathKnight
yeminer
Kullanıcı
Posts: 4316 Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:
Post
by yeminer » Fri Apr 02, 2004 8:59 pm
valla fallen paladin harbi çok hoş. boğazımda kalan son et parçaları gülme girşimimle dans etmeye başladı. Ah gülmek isterdim şu an
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
porco
Kullanıcı
Posts: 137 Joined: Tue Dec 09, 2003 10:00 am
Location: antalya
Post
by porco » Fri Apr 02, 2004 10:55 pm
yeminer abi illa kendini belli etcen dimi anladık ulvi bi varlıksın eşsizsin ama
rica edicem yani aeron abimiz herzamanki güzelliklerinden birini yaptı hakkaten arkadaşlar şımartmayın şunu
aslında benim bir imzam yok; çünkü beni tanıyanlar bana ihtiyacı olanlardır, bana ihtiyacı olanlar ise benim ihtiyacım olanlardır.
yeminer
Kullanıcı
Posts: 4316 Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:
Post
by yeminer » Wed Jun 09, 2004 11:40 pm
şımarsın abicim şımarsın.. kaliteliespiri zor bulunuyor
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
tifileray
Kullanıcı
Posts: 153 Joined: Sun Jun 20, 2004 10:00 am
Location: Menzoberanzan
Post
by tifileray » Sun Jun 27, 2004 9:18 pm
___________________________________
Ona sarılıyım mı?
Thibbledorf Pwent
hocam_salya
Kullanıcı
Posts: 82 Joined: Tue Jul 13, 2004 10:00 am
Location: Karanlik_Diyarlardan
Post
by hocam_salya » Fri Jul 16, 2004 4:44 am
o şımarsında biz eğlenelim şımar şımar.....
Eğer buraya hapsedilenler CENNET'İ HAYAL EDEMESELERDİ,CEHENNEMİN gücü olabilir miydi?
sandmen
tremour
Kullanıcı
Posts: 54 Joined: Sun Feb 22, 2004 10:00 am
Location: izmir
Post
by tremour » Fri Jul 16, 2004 5:17 pm
feryat
Kullanıcı
Posts: 366 Joined: Mon Jun 21, 2004 10:00 am
Location: Mordasket
Post
by feryat » Fri Jul 16, 2004 5:49 pm
Aeron tabii sonuçta bizim bursa tayfası hep bööle canım...
Vu arada ben o düşen paladinin osmangazi den tanıyoom garaj da çalışıyoo...
Tabii bu espriyi bi tek aeron anliicak...
Ozan FEryat gelecek masalı dediği, elindeki sarımdan bir nefes daha aldı...