O da ne??

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Palisdan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 654
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Palisdan »

Yazı okunaklıydı ama daha da okunaklı olması canımızı acıtmaz herhalde. (Acıtır mı? :P)
Taşlar unutana dek...
Blasted
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 176
Joined: Fri Apr 23, 2004 10:00 am
Location: Middle Earth

Post by Blasted »

Daha önce yazılmıştı heralde. Sitenin logosu için yarışma gibi birşey düzenlene bilir.. Yada bu işle uğraşmak isteyen arkadaşlar varsa yapsınlar anket falan düzenlene bilir. Nasıl Olur Oren_Dautry ?
"For Blood And Honor"
Oren_Dautry
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2577
Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am

Post by Oren_Dautry »

O işi daha önce yaptık ama kimse bulaşmadı onun üzerine oturdum ben bu işin başına...

su iş için kolları sıvamak isteyen varsa buyursun..
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
Blasted
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 176
Joined: Fri Apr 23, 2004 10:00 am
Location: Middle Earth

Post by Blasted »

Oren ben yapmaya çalışırım ama şuanda sınavlar, hastane işlerim falan var int. bile çok az giriyorum. Ama bi arkadaşım var ona da alar bu işlerden onda yaptıra bilirim.
"For Blood And Honor"
galadlirim
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 975
Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by galadlirim »

biraz geç oldu fakat(başlığı okumamıştım) bence çizim göze çok hoşgörünüyor yazıda karakteristik açıdan hayranlık verici ve herşey birbirine çok uyumlu...
bende bir çizer olarak tebbrik ederim oren :)
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Oren_Dautry
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2577
Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am

Post by Oren_Dautry »

çok teşekkürler çizimlerini görmek isterim
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
Dragonfly
Kutsanmış Kişi
Posts: 1262
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Doğu Limerik

Post by Dragonfly »

Oren ben biraz 3D smax ogrenıyorum ondan sonra sana mukemmel logolar yapıp gonderrıım ama ıkı boyutlu logo ıstıyorsan onun için ugrasayım sana eskiz gondereyım ben fireworks kullanıyorum onun efectleri daha ıyı dıye dusunuyorum...[/u]
Dragonfly ;
Keeper of the Grove, Forest King
<u>Domains</u>:Animal,Earth,Plant,Protection
Doğanın Tapınağı
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

yavvv vallahi cem akyürek de iyi çizim yapıyo o da bi şeyler yapabilirbence orenle Cem akyrek çekişir yarışma olursa tabii aramızda kendini saklıyan yetenekler de olabilir ozanlıkta Galadlirimin yaptıı gibi.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Oren_Dautry
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2577
Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am

Post by Oren_Dautry »

Dragonfly wrote:Oren ben biraz 3D smax ogrenıyorum ondan sonra sana mukemmel logolar yapıp gonderrıım ama ıkı boyutlu logo ıstıyorsan onun için ugrasayım sana eskiz gondereyım ben fireworks kullanıyorum onun efectleri daha ıyı dıye dusunuyorum...[/u]
walla asıl sen baan 3d max öret :)
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
Dragonfly
Kutsanmış Kişi
Posts: 1262
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Doğu Limerik

Post by Dragonfly »

Aman yaaa abi varyaa oğrenmek için kastığımı birde öğretmek için kasarsam yeminer gibi olurum....
Bilgisayar bile kaldırmaz oldu çalışmalarımı mükemmel şeyler dizayn ediyorum.
Kendi evimi tekrar dizay ettim...Annem Evi değiştirmek istediğinde benım projelerden yayarlanıyor :D kikiki
Dragonfly ;
Keeper of the Grove, Forest King
<u>Domains</u>:Animal,Earth,Plant,Protection
Doğanın Tapınağı
Palisdan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 654
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Palisdan »

Galadlirim senin çizimin de mi vardı? Helal walla.
E Galadlirim var, Dragonfly var, Cem Akyürek var, Oren zaten var, Blasted varım diyor. Gönderin hiç olmadı başka yerde kullanılır bence, ne bileyim frpworld tshirtinin üstüne baskı olarak da kullanılabilir tepeye konmayanlar mesela.
Taşlar unutana dek...
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636
Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by fingolfin »

frpworld t-shirt'üne baskı. Bir bakalım, bence bizim sniper'ın olduğu resim gayet hoş olur :p
galadlirim
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 975
Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by galadlirim »

fingolfin wrote:frpworld t-shirt'üne baskı. Bir bakalım, bence bizim sniper'ın olduğu resim gayet hoş olur :p
eveet :D
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
majenta
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 633
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am

Post by majenta »

Benim resmimi koyun millet karizma görsün :P
Sıkıntılarla dolu hayat, yer kalmıyor yaşamaya.
Blasted
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 176
Joined: Fri Apr 23, 2004 10:00 am
Location: Middle Earth

Post by Blasted »

Evet. varım zaman bulursam tasarım yapacam.. Sizce nasıl bişe yapılabilir. Beyler bir tartışma konusu açabiliriz. yeni logo hakkında.
"For Blood And Honor"
Post Reply