O da ne??
-
Oren_Dautry
- Kullanıcı

- Posts: 2577
- Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
-
galadlirim
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 975
- Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
- Location: istanbul
biraz geç oldu fakat(başlığı okumamıştım) bence çizim göze çok hoşgörünüyor yazıda karakteristik açıdan hayranlık verici ve herşey birbirine çok uyumlu...
bende bir çizer olarak tebbrik ederim oren
bende bir çizer olarak tebbrik ederim oren
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
-
Oren_Dautry
- Kullanıcı

- Posts: 2577
- Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
Oren ben biraz 3D smax ogrenıyorum ondan sonra sana mukemmel logolar yapıp gonderrıım ama ıkı boyutlu logo ıstıyorsan onun için ugrasayım sana eskiz gondereyım ben fireworks kullanıyorum onun efectleri daha ıyı dıye dusunuyorum...[/u]
Dragonfly ;
Keeper of the Grove, Forest King
<u>Domains</u>:Animal,Earth,Plant,Protection
Doğanın Tapınağı
Keeper of the Grove, Forest King
<u>Domains</u>:Animal,Earth,Plant,Protection
Doğanın Tapınağı
yavvv vallahi cem akyürek de iyi çizim yapıyo o da bi şeyler yapabilirbence orenle Cem akyrek çekişir yarışma olursa tabii aramızda kendini saklıyan yetenekler de olabilir ozanlıkta Galadlirimin yaptıı gibi.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
-
Oren_Dautry
- Kullanıcı

- Posts: 2577
- Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
walla asıl sen baan 3d max öretDragonfly wrote:Oren ben biraz 3D smax ogrenıyorum ondan sonra sana mukemmel logolar yapıp gonderrıım ama ıkı boyutlu logo ıstıyorsan onun için ugrasayım sana eskiz gondereyım ben fireworks kullanıyorum onun efectleri daha ıyı dıye dusunuyorum...[/u]
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
Aman yaaa abi varyaa oğrenmek için kastığımı birde öğretmek için kasarsam yeminer gibi olurum....
Bilgisayar bile kaldırmaz oldu çalışmalarımı mükemmel şeyler dizayn ediyorum.
Kendi evimi tekrar dizay ettim...Annem Evi değiştirmek istediğinde benım projelerden yayarlanıyor
kikiki
Bilgisayar bile kaldırmaz oldu çalışmalarımı mükemmel şeyler dizayn ediyorum.
Kendi evimi tekrar dizay ettim...Annem Evi değiştirmek istediğinde benım projelerden yayarlanıyor
Dragonfly ;
Keeper of the Grove, Forest King
<u>Domains</u>:Animal,Earth,Plant,Protection
Doğanın Tapınağı
Keeper of the Grove, Forest King
<u>Domains</u>:Animal,Earth,Plant,Protection
Doğanın Tapınağı
Galadlirim senin çizimin de mi vardı? Helal walla.
E Galadlirim var, Dragonfly var, Cem Akyürek var, Oren zaten var, Blasted varım diyor. Gönderin hiç olmadı başka yerde kullanılır bence, ne bileyim frpworld tshirtinin üstüne baskı olarak da kullanılabilir tepeye konmayanlar mesela.
E Galadlirim var, Dragonfly var, Cem Akyürek var, Oren zaten var, Blasted varım diyor. Gönderin hiç olmadı başka yerde kullanılır bence, ne bileyim frpworld tshirtinin üstüne baskı olarak da kullanılabilir tepeye konmayanlar mesela.
Taşlar unutana dek...
-
galadlirim
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 975
- Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
- Location: istanbul
eveetfingolfin wrote:frpworld t-shirt'üne baskı. Bir bakalım, bence bizim sniper'ın olduğu resim gayet hoş olur :p
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ