O da ne??

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
majenta
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 633
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am

Post by majenta »

Evet. varım zaman bulursam tasarım yapacam.. Sizce nasıl bişe yapılabilir. Beyler bir tartışma konusu açabiliriz. yeni logo hakkında.
Tartışmaya gerek yok. Koyun resmimi gitsin. :P
Sıkıntılarla dolu hayat, yer kalmıyor yaşamaya.
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

yav ben pek annamam ama yeni logo bana da epey güzel geliyo şu tshirt de fazla pahalı olmazsa ben de isteycem ne kadar olcak??? Olabilir cidden yaaa. Neden olmasın.. Bi gün de hatta size tşört boyama etkiliği yapın diycem logoyu çizn çok güzel oluyomuş .
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Dragonfly
Kutsanmış Kişi
Posts: 1262
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Doğu Limerik

Post by Dragonfly »

Elimde bir tasarı var ama şu anda ciddi olarak uğraşmadığım için (üşendiğim için) ölee yarım yamalak bilgisayarda duruyor...
Gaza geldim biraz çalışıp gödericem...
Dragonfly ;
Keeper of the Grove, Forest King
<u>Domains</u>:Animal,Earth,Plant,Protection
Doğanın Tapınağı
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Vaay bee koyabilirsen buraya da koy merak ettim şimdi gerçekten bir yarışma olabilcek gibi görünüyor.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Dragonfly
Kutsanmış Kişi
Posts: 1262
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Doğu Limerik

Post by Dragonfly »

Daha tasarıyorum diyorum beynımı yemeyın şimdiden durun bre melunlar :D
Dragonfly ;
Keeper of the Grove, Forest King
<u>Domains</u>:Animal,Earth,Plant,Protection
Doğanın Tapınağı
galadlirim
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 975
Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by galadlirim »

benim resimlerim tasarımdan çok karakalem..
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Yaaa niye kızdın yaa Dragınfly vallahi kötü niyetle sölemedim. Tamam bi şey demiyorum.. Ama senin tasarımını da merakla beklediimi bil..
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Dragonfly
Kutsanmış Kişi
Posts: 1262
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Doğu Limerik

Post by Dragonfly »

Abi şu 3d tasarım varya mükemmel oldu amma velakın programım ve bilgisayarım kaldırmaz oldu aklıma sonradan geldı ben bunu flash olarak yapsam daha iyi...

Siz benı en iyisi bır ıkı sene bırakın daha ıyı sonuclarla geleyım :D
Dragonfly ;
Keeper of the Grove, Forest King
<u>Domains</u>:Animal,Earth,Plant,Protection
Doğanın Tapınağı
Palisdan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 654
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Palisdan »

Sen taslak aşamalarını da göster bence, taslaktayken gözümüze takılan konuları eleştirelim böylece bazı noktalarda boşa uğraşmamış olursun, hem belki kolaylıklar da gösteririz.
Onun dışında bence karakalem de olsa getirin, eğer yanlış bilmiyorsam bir bilgisayar çizim programında karakalem çalışmaları kolaylıkla renklendirmek olası.

majenta'nın da resmini merak ettim şimdi. :D Avatar resmini mi söylüyorsun yoksa düşündüğüm gibi gerçek resmini mi? :D
Taşlar unutana dek...
Dragonfly
Kutsanmış Kişi
Posts: 1262
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Doğu Limerik

Post by Dragonfly »

Abi en kısa zamanda yetiştiricem ama araya harita hazırlama olyım girdi şu sıralar yenı bır dunya işi ile uğraşıyorum.

Herkesede heroes un harıta edıt programını tavsıye ederım ben cok memnunum
Dragonfly ;
Keeper of the Grove, Forest King
<u>Domains</u>:Animal,Earth,Plant,Protection
Doğanın Tapınağı
Post Reply