GI JOE

Anlatacak komik veya enteresan FRP anıları olanlar için. Geyiğin sınırları burada belirlenecektir...
Ayyaş Porsuk Hanı'nın bu güzide salonu, tüm ziyaretçilerimize açıktır.
QuelSaruk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 370
Joined: Mon May 31, 2004 10:00 am
Location: Mat-la-Tari

Post by QuelSaruk »

gözlerim yaşardı beyler. ben hala saklıyorum onu hatta eline bir kılıç bir balta yapmıştım üstünede bir pelerin :D hala arada sırada çıkarıp oynuyorum ahhhhhhhhhh ah benim eski dostum.adam benim sayemde dövüşmeyi öğrendi :D valla
kaçacak yer yok, yaratılmışsın bir kere...
LordAriakas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 193
Joined: Mon Jun 21, 2004 10:00 am
Location: Izmir

Post by LordAriakas »

Kim senin sayende dövüşmeyi öğrendi :?:
calis
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 738
Joined: Wed Apr 21, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by calis »

Valla ben eskileri bilmiom ondan gı joe falan nıçk valla ben küçükken yani ergen olmadan önce actıon man hasatasıydım bi tane samuray actıon man adamım vardı ki hale var onu ninja kaplumbaalarla duello yapıodum
No one hears him cry so he turns to evil...
QuelSaruk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 370
Joined: Mon May 31, 2004 10:00 am
Location: Mat-la-Tari

Post by QuelSaruk »

LordAriakas wrote:Kim senin sayende dövüşmeyi öğrendi :?:
benim gi joe :D lego adamlarla kapıştırıyodum da :D
kaçacak yer yok, yaratılmışsın bir kere...
findor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2247
Joined: Mon Jun 28, 2004 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by findor »

offf abi varya uçuksın yaaa
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
QuelSaruk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 370
Joined: Mon May 31, 2004 10:00 am
Location: Mat-la-Tari

Post by QuelSaruk »

abi çok zevkli oluyo ben napayım :lol: :lol: :lol: :lol:

ama görcektin matrix i ben ozamanlar çeviriyodum beeeeeeeeee nediyonuz.ahhh ah gi joe mum dili olsada konuşsa :D
kaçacak yer yok, yaratılmışsın bir kere...
findor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2247
Joined: Mon Jun 28, 2004 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by findor »

ne başkası oldu ne de olacak :D
die bi şarkı varr o aklıma geldi bende pokemonlarımı kapıştırıyorum power rangerslerla bu arada msn ye gelsene :D 8)
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
garbahad
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 33
Joined: Fri Jul 23, 2004 10:00 am
Location: Istanbul

Post by garbahad »

benim bir arkadaşımın abisi yurt dışından d&d 2nd edt. getirmişti arkadaşlarıyla oturur oynarlardı bizde hiç bişey anlamadan izlerdik o zaman cok etkilenmiştim ben her fırsatta odaya falan dalıp bişiyler araklıyoduk ama ne olursa zar harita rulebook daha sonra resimlere göre arkadaşım cemle kavga ediyoduk(masuscukta:))))) işte ne bilim ejderha ile adam resmi var ben ejderha o savaşci falan olurdu daha sonra ben 15 yaşındayken abisi bana kitapları hediye etmişti böle bi acayip olmuştum falan.Bu arada gi joe fikri harika bence hala turnbase savaşta kullanılabilir. Minyatür almak isteyenler gerekli şeylerden yada kadiköyde hammer musicden alabilir bende diablo 2nin figürleri var almanyada bi cizgiroman dükkanında almıştım ama burdada vardır heralde yada gerekli şeyler siparişle getirir.
Ereshin
Başbüyücü
Posts: 171
Joined: Wed Aug 04, 2004 10:00 am
Location: 35,5 KARŞIYAKA, İstanbul

Post by Ereshin »

abi bi çocuk ben pikachuyum diye camdan atlayınca pokemonu yasaklayan, bunlar kommün yaşıyo çocuklar komünist olur diye şirinleri yasaklayan bi millette yaşıyoruz
I break the silence now because I want the facts known. If I am to be judged let me be judged by the truth.
garbahad
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 33
Joined: Fri Jul 23, 2004 10:00 am
Location: Istanbul

Post by garbahad »

ben o söylediğin fransada diye biliyorum herifler benzete benzete şirinbabayı carl marx a benzetmişler eleman sakallı diye herkes biyere çekio mesaj tv de adamı hoça yapmıştı

gözlüklü şirin'' şirinbaba nereye gitti''
aşçı şirin'cumaya gitti gelir'' diye cevap veriyo :D :D :D :D
QuelSaruk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 370
Joined: Mon May 31, 2004 10:00 am
Location: Mat-la-Tari

Post by QuelSaruk »

ya o şirinnlerde hep düşünürdüm ulan koca köy ve bitane hatun var .abi bunlar topmu ya yoksa şirine umumi hizmetemi açık.saolsun uzun yıllar sonra cem yılmaz buna bi açıklık getirmişti yerlere yatmıştım gülmekten .

neyse geçen bu başlıktakileri okuduktan sonra benim gi joe ya baktım eve gidince abi özlemişim ya şimdi onu samuraya çevircem heheheeeee yaptım bi katana bi wakazashi bitanede etek dikerim ona kafasında komando kaskı olan bi samuray bide isim takarım ona Qu'el'Saruk diye

varmı kapışçak ha getirin gi joelarınızı bakim :D:D :P
kaçacak yer yok, yaratılmışsın bir kere...
Ereshin
Başbüyücü
Posts: 171
Joined: Wed Aug 04, 2004 10:00 am
Location: 35,5 KARŞIYAKA, İstanbul

Post by Ereshin »

Bende 10 tane falan vardı isimlerini bile ezberlemiştim en çokta "Metal Head" vardı onu severdim, ama "Pathfinder", "Voltar" bunlarda güzeldi, bide "General Hawk" vardı oda iyiydi tabi
I break the silence now because I want the facts known. If I am to be judged let me be judged by the truth.
Post Reply