izciler

Gölgelerdeki yaşamı bilenler için...
Post Reply
Quel-Shin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2052
Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Quel-Shin »

Kolay lokma gözüktü galiba ama diğer güçsüz vampirler pekte güşsüz olmayabilir.Onlarda büyü sanatında ilerleyip kılıçta ustalaşabilirler nihayetinde.Ama yine de eskisine nazaran daha az vampir tehlikesi olacaktır.Belki tehlike yaratabilecek tek husus tek el altında toplanmış olacaklarıdır.
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Lordları ölürse o vampirlere ne olur acaba? Bunu bir araştırmak lazım :P
Bu arada normal vampirlerin ruhu kirlendiği için daha fazla deneyim kazanamazlar... (D&D'de böyle deniyor ama Ravenloft'ta gelişiyorlarmış...)
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Quel-Shin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2052
Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Quel-Shin »

Lordlarının ölmesini istemeyiz tabii ki değil mi? :wink:
Ama şu gelişememe olayı bana biraz acayip geldi.Zaten bir vampirin vampirlord olabilmesi için herhangi classta 10.levela erişmesi gerekiyo.Bu durum senin dediğinin tam tersi. :?
Eldarin_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2636
Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu

Belki

Post by Eldarin_ »

O zaman belki şunuda biliyorsundur quel-shin,
Ferik öldü...
Onu yok ettim.Bu arada seni bulduğumda sana ne yapacağımı söylemişmiydim. Bir parşomenim var büyük zorluklarla üstün sneak yeteniğimi kullanarak girdiğim bir yıkıntıda buldum.Bu diyardaki tek bu amaçlı büyü.Seni bulup bu büyüyü yaptığımda vücudunda kan dolaşmaya başlıayacak ayrıca bir sürü kendini mükemmelleştirip vücutsuzluğa erişmiş monk dostlarım var emin ol onlarda sana çok yardımcı olacaklar...
Seni bulduğumda quel-shin bana benziyceksin kılıcımı sapladığımda vücudundan fışkıran kanı gördüğünde korkacaksın ....

Elundur
Quel-Shin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2052
Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Quel-Shin »

Tabii benim adamlarım önce seni bulmazlarsa.Unutma heryerde bağlantılarım var.İnsanlar parayla kolaylıkla satın alınabiliylar.Bana doğru attığın her adımdan haberim oluyor.Bu oyundan sıkıldığımdaysa senin ölmene izin vereceğim. Benden saklanabileceğin tek zaman kendinden de saklanabildiğin zamandır!!!
Veya seni bulup dili yedirsem?O scrollu nasıl okuyabileceksin?Sana işkence etmeyi sürdüreceğim!Etrafındaki herkesi düşmanın yapıp senin kendi ellerinle onları yok etmen için sana göndereceğim onları.Unutma monk dostların dişgeçmez cinsten değiller.Belki de şu anda etrafındaki dostlarından biri vampir?Asla emin olamıyacaksın!Sana işkence edeceğim!!! :twisted:
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Karanlık kendi kendini yoketmeye başlamış... Yoksa dengeyi imparatorluğun düzeni değil de kötülüğün kendini parçalaması mı getirecek? İlgiyle izliyorum...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Quel-Shin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2052
Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Quel-Shin »

benim bildiğim denge iyilerle kötüler arasında olur.İyilere karşılık kötüler olmassa denge diye bişeyde olmazdı heralde.Illuvator'a elince o sadece bi çocuk.şaçma hayaller kuran bir çocuk.Kafayı benimle bozmuşHeralde zamanında acı çektirdiğim birisiydi.Tastlanmadık bişey değil.Dostlarını ısırdığım kişiler genellikle beni öldürmeye yemin ederler.Bunun da onlardan farkı yok!
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Dostlarını iyi seç, düşmanlarını daha da iyi... (salladım)
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Quel-Shin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2052
Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Quel-Shin »

Seç kelimesini "değer biçmek" manasında düşünürsek güzel bir söz olabilir.
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

ne yani sen seçmeden sana düşman olunmaz mı. tanı diyelim
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Eldarin_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2636
Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu

Hayat

Post by Eldarin_ »

Ben Elundur um. quel-shin. Evet ben bir çocuğum hele senin yaşına göre gerçekten bir çocuğum. Ancak unutma en çok korkulacak şey hırs ve öfkedir he bu bir assassinde varsa.Sen duygusuzsun quel-shin ben ise duyguları taptaze bir çocuğum. 100 yaşında bir drow. Ferik artık umrumda değil. Casusların bana birşey yapamaz. Bende bir casus um quel-shin hemde seinkilerden daha zeki daha hızlı ve canlı bir casus. Monk yandaşları olan bir casus. Bu arada quel-shin 20.seviye monklara diş geçiremezsin.Onlar vücutsuzdur. Çok az büyüden etkilenirler. Ben bir çocuğum hırsları ve öfkesi duyguları olan bir çocuk beni ısırsan bile etkileyemezsin quel-shin bende bu öfke oldukça...Bu savaş bitecek parşomeni okuyabilir,m.Bütün parşomenleri okuyabilirim ben okuyamazsam başkası okur quel-shin hayatta olan bir başkası hoşçakal .

----------------------------
Kansızlarda korkar...
Yoksa öğrenecekler.

Elundur Saladar
Quel-Shin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2052
Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Quel-Shin »

monklar hakkındaki düşüncene katılmıyorum.Ayrıca o parşomen benim elime geçince yok olacak.
Hırsa saygı duyarım ama öfkeye sadece gülerim.Öünkü öfken seni hata yapmaya zorlyacaktır.Artık daha da eminim.Sen gerçekten bir çocuksun.
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Öfke iyidir adamı hayatta tutar (beni senelerce tuttu en azından :mrgreen:)
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Quel-Shin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2052
Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Quel-Shin »

Umarım Illuvatar'ı hayatta tutmaz.Yoksa işimiz var! :wink:
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

O da ölümlü zaten sen kendini bir tabuta kapat uyu 200 yıl sonra kalk zaten o kalmamış olur :mrgreen:
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Post Reply