En İyisi!

Gölgelerdeki yaşamı bilenler için...
Antimodes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 148
Joined: Wed Jan 21, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by Antimodes »

Cultta bi ikilem yanlız aynı zamanda dracolichleri kendilerine bağlıyolar ama şurası bence kesin iki grupta zentlerden sağlam.
Quel-Shin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2052
Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Quel-Shin »

Evet.
Ama bu demek değilki Zentler zayıf.
Onlarda beledırlar.
Ama zentlerin diğerlerine baskın bi yönü var.
Yaygınlı ve organüze olma.
Zent ajanları doluduer her taraf mesela.
Zaten zentler daha çok bi lonca havasındadır.
Zehir tacirliği falan yaparlar.
User avatar
haplo25
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 401
Joined: Mon Jun 14, 2004 10:00 am
Location: Nexus

Post by haplo25 »

Cult of the Dragon en güçlüsü bence
Eldarin_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2636
Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu

Post by Eldarin_ »

aslında bende hepsinin ne kadar güçlü (tamam hepsi güçlü ama) olduğunu tam bilmiyorum ama bana red wizards lar daha güçlü gibi geliyor.aslında zentharim in de çok iyi bir geçmişi var .bu durumda seçim de yice zorlaşıyor tabiii :roll: .
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlül&uuml
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

Cult bence en güçlü örgüt...
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Eldarin_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2636
Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu

Post by Eldarin_ »

bu bütün grupların birarada bulunduğu bir kitap piyasada aslında.isteyen tercihini onagöre yapabilir.ben red wizards diyorum.
Sylvos
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1073
Joined: Sun Nov 21, 2004 10:00 am
Location: Darkon

Post by Sylvos »

Eldarin wrote:aslında bende hepsinin ne kadar güçlü (tamam hepsi güçlü ama) olduğunu tam bilmiyorum ama bana red wizards lar daha güçlü gibi geliyor.aslında zentharim in de çok iyi bir geçmişi var .bu durumda seçim de yice zorlaşıyor tabiii :roll: .
Bencede en güçlü red wizardlar.Onların malikanesine giripte canlı çıkmak imkansız
necroyunus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 246
Joined: Thu Nov 11, 2004 10:00 am

Post by necroyunus »

Cult Of The Dragon :yes
Post Reply