Evet.
Ama bu demek değilki Zentler zayıf.
Onlarda beledırlar.
Ama zentlerin diğerlerine baskın bi yönü var.
Yaygınlı ve organüze olma.
Zent ajanları doluduer her taraf mesela.
Zaten zentler daha çok bi lonca havasındadır.
Zehir tacirliği falan yaparlar.
aslında bende hepsinin ne kadar güçlü (tamam hepsi güçlü ama) olduğunu tam bilmiyorum ama bana red wizards lar daha güçlü gibi geliyor.aslında zentharim in de çok iyi bir geçmişi var .bu durumda seçim de yice zorlaşıyor tabiii .
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
Eldarin wrote:aslında bende hepsinin ne kadar güçlü (tamam hepsi güçlü ama) olduğunu tam bilmiyorum ama bana red wizards lar daha güçlü gibi geliyor.aslında zentharim in de çok iyi bir geçmişi var .bu durumda seçim de yice zorlaşıyor tabiii .
Bencede en güçlü red wizardlar.Onların malikanesine giripte canlı çıkmak imkansız