Sanırım hepimizin ortak özelliği Prince of Persia ve Assassin's Creed gibi tırmanmalı koşmalı atlamalı zıplamalı vurmalı kırmalı tamamen özgür olduğumuz oyunları sevmemiz Mesela Mirror's Edge vardı o oyunu da çok severim.
Ama Prince of Persia küçüklüğümün oyunudur da aynı zamanda, çok severdim
Bir de Assassin's Creed 2 PC için 2010 yılının ilk çeyreğine ertelendiğinden canımdan bir parça can gitmişti resmen
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
Edmond wrote:Sanırım hepimizin ortak özelliği Prince of Persia ve Assassin's Creed gibi tırmanmalı koşmalı atlamalı zıplamalı vurmalı kırmalı tamamen özgür olduğumuz oyunları sevmemiz Mesela Mirror's Edge vardı o oyunu da çok severim.
Ama Prince of Persia küçüklüğümün oyunudur da aynı zamanda, çok severdim
Bir de Assassin's Creed 2 PC için 2010 yılının ilk çeyreğine ertelendiğinden canımdan bir parça can gitmişti resmen
Konuyu saptırmasana evladım
Prince of Persia mı ahhh ahhhh ne güzel vakitlerim geçti ordan oraya atlayıp engellerden kurtulmaya çalışırken
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Darkgnome wrote:Dwaxer: Senin tanıtımını heyecanla bekliyorum. Benden büyük çıkarsan göbek atacağım, küçük çıkarsan duvara kafa atacağım.
Hadi iyisin duvara kafa atmayacaksın... Dwaxer babamla yaşıt 42 yaşında olması lazım
Ben de nasıl hem bu kadar yaratıcı hem de olgun olabiliyor diye düşünüyordum. İkisini bir kişide bulmak gerçekten de zordur ama dwaxer yeterince tecrübe puanı kazanmış biriymiş demekki. Ayrıca wisdom +1, intelligence +1 olmuş.
NOT: Bence buradaki herkesin ortak noktası Conan'ı sevmesi
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Sinan Onur ALTINUÃ?
1986 doğumluyum (yaş değişken bi veri)
Bir sene uzatmalı olarak öğrenciyim. Bölümü belki az yukaıdan tahmin etmiş olan vardır Bilgisaya mühendisliği.
Hacettepe'de okuyorum Hacettepe'de kalıyorum aynı zamanda.
Son zamanlada malesef masaüstü oyun oynıyamıyorum.
Müzikle uğraşırım. Flüt çalarım (blok flüt değil hayır)
ya zaten sitede kullandığım lakabım benim hakkımda iki önemli bilgiyi sizlere veriyor, gerisi detaya girmek olur. Kedileri severim, en sevdiğim hayvancıklar hatta bir de erkek olduğumu bilin ki özellikle silkroad gibi online oyunlarda sıkıntı yaşanabiliyor. Yani benim hakkımda başka bir şeyler bilmenize ne gerek var ki...
bari şu sitede biraz gizemli takılmama izin verin...
catboy wrote:ya zaten sitede kullandığım lakabım benim hakkımda iki önemli bilgiyi sizlere veriyor, gerisi detaya girmek olur. Kedileri severim, en sevdiğim hayvancıklar hatta bir de erkek olduğumu bilin ki özellikle silkroad gibi online oyunlarda sıkıntı yaşanabiliyor. Yani benim hakkımda başka bir şeyler bilmenize ne gerek var ki...
bari şu sitede biraz gizemli takılmama izin verin...
Nasıl sorun yaşanıyor ki, bildiğin "boy" direk? Yoksa kadın karakterlerle mi oynuyosun
ya blood elfin dişisi varken hala tauren erkekle oynadığıma inanamıyorum ya... ama cidden grup bulma hususunda dişiler daha avantajlı olabiliyor bazen...