Anlatacak komik veya enteresan FRP anıları olanlar için. Geyiğin sınırları burada belirlenecektir...
Ayyaş Porsuk Hanı'nın bu güzide salonu, tüm ziyaretçilerimize açıktır.
gözlerim yaşardı beyler. ben hala saklıyorum onu hatta eline bir kılıç bir balta yapmıştım üstünede bir pelerin hala arada sırada çıkarıp oynuyorum ahhhhhhhhhh ah benim eski dostum.adam benim sayemde dövüşmeyi öğrendi valla
Valla ben eskileri bilmiom ondan gı joe falan nıçk valla ben küçükken yani ergen olmadan önce actıon man hasatasıydım bi tane samuray actıon man adamım vardı ki hale var onu ninja kaplumbaalarla duello yapıodum
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
ne başkası oldu ne de olacak
die bi şarkı varr o aklıma geldi bende pokemonlarımı kapıştırıyorum power rangerslerla bu arada msn ye gelsene
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
benim bir arkadaşımın abisi yurt dışından d&d 2nd edt. getirmişti arkadaşlarıyla oturur oynarlardı bizde hiç bişey anlamadan izlerdik o zaman cok etkilenmiştim ben her fırsatta odaya falan dalıp bişiyler araklıyoduk ama ne olursa zar harita rulebook daha sonra resimlere göre arkadaşım cemle kavga ediyoduk(masuscukta:))))) işte ne bilim ejderha ile adam resmi var ben ejderha o savaşci falan olurdu daha sonra ben 15 yaşındayken abisi bana kitapları hediye etmişti böle bi acayip olmuştum falan.Bu arada gi joe fikri harika bence hala turnbase savaşta kullanılabilir. Minyatür almak isteyenler gerekli şeylerden yada kadiköyde hammer musicden alabilir bende diablo 2nin figürleri var almanyada bi cizgiroman dükkanında almıştım ama burdada vardır heralde yada gerekli şeyler siparişle getirir.
abi bi çocuk ben pikachuyum diye camdan atlayınca pokemonu yasaklayan, bunlar kommün yaşıyo çocuklar komünist olur diye şirinleri yasaklayan bi millette yaşıyoruz
I break the silence now because I want the facts known. If I am to be judged let me be judged by the truth.
ben o söylediğin fransada diye biliyorum herifler benzete benzete şirinbabayı carl marx a benzetmişler eleman sakallı diye herkes biyere çekio mesaj tv de adamı hoça yapmıştı
gözlüklü şirin'' şirinbaba nereye gitti''
aşçı şirin'cumaya gitti gelir'' diye cevap veriyo
ya o şirinnlerde hep düşünürdüm ulan koca köy ve bitane hatun var .abi bunlar topmu ya yoksa şirine umumi hizmetemi açık.saolsun uzun yıllar sonra cem yılmaz buna bi açıklık getirmişti yerlere yatmıştım gülmekten .
neyse geçen bu başlıktakileri okuduktan sonra benim gi joe ya baktım eve gidince abi özlemişim ya şimdi onu samuraya çevircem heheheeeee yaptım bi katana bi wakazashi bitanede etek dikerim ona kafasında komando kaskı olan bi samuray bide isim takarım ona Qu'el'Saruk diye
Bende 10 tane falan vardı isimlerini bile ezberlemiştim en çokta "Metal Head" vardı onu severdim, ama "Pathfinder", "Voltar" bunlarda güzeldi, bide "General Hawk" vardı oda iyiydi tabi
I break the silence now because I want the facts known. If I am to be judged let me be judged by the truth.