World of Warcraft anılarınız...

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

:-o
Efla, seni kesen paladin şu üstteki AlenthasLeassess olmasın! Baksana önüne geleni kesiyor adam.

WoW dışı ama benzer.
WoW'da 80 olmuş, sıkılmış başka bedava bir oyunu oynayan bir arkadaşın evindeyim. Merak ettim açta bir oyuna bakayım dedim. Oynarken bir arkadaşı zindanın tekine oyuna çağırdı ve benim de merakım sebebiyle gitti. İzledim çokta bir olay yok (Tank). Yaratığı seçiyorsun, kalkanla saldırıyorsun, 1-2 vuruyorsun, başkasına saldırınca nefretini kendi üstüne çekiyorsun. Basit bir şeymiş işte.

Arkadaşın telefonu çaldı ve bir süre uzaklaşması gerekti. Karakteri de bana verdi

- Onları takip et. Yaratığa dal. Sırasıyla becerilerini kullan.

Sorun değil tabii, aptal değilim herhalde. Yaratığı seç, şeçte, baktım ben yaratığı seçeyim derken yaratık hareket ediyor. Yakalayayım derken başkası musallat oluyor. Hadi ona dalayım derken büyücü feryat figan kaçıyor. :D

- Abi geeeel!
- ...
- Abi bu yaratıklara saldıramıyorum ben!
- Ne var olm.

Diye girdi içeri. Ben anlattım yaratıkları seçemediğimi, saldırmadığımı. Kendisi bana saldırılar arasında zaman gerektiğini, felan. Sonra yaratıkları seçti, saldırdı öldürdü. Büyücüleri kurtardı gitti. Bende biraz daha iyi oynamaya başladım. Ama zevk almıyorum. Gözler fıldır fıldır. Yaratıkları seçene kadar akla karayı seçiyorum. İkidebir kendi yandaşlarımı seçiyorum savaşta. Neyseki onlara saldırma diye bir olay yok, yoksa hepsi ölecek.

E adamlar kıllandı tabii Tank arkada durup savaş boyunca 1-2 hareket yapınca. Köprü gibi bir yerin üstünden geçiyoruz. Herkes laylay felan koşarak geçerken ben arabayı yeni kullanmayı öğrenmiş gibi sağ sol yapa yapa geçiyorum. Yani geçemiyorum düşüyorum. Diğerleri tabii biraz geç fark ediyorlar.

- Abi baksana bi. Abi düştüm ben.
- Nası yani nereye düştün.
- Düştüm abi köprü gibi bir yerden. Grubu bulmaya çalışıyorum.
- Harita var altta sağda. Oradan bak.
- Abi çok karışık. Bekliyorlar beni ama yolu bulamıyorum.
- Dur bir bakayım.
- Neyse abi umudu kestiler gidiyorlar.... :D
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Lord_Feanor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 628
Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
Location: Miklagaard

Post by Lord_Feanor »

Darkgnome wrote::-o
Efla, seni kesen paladin şu üstteki AlenthasLeassess olmasın! Baksana önüne geleni kesiyor adam.
hahah :D son bıraktığımda noobdu zaten bu adam, tuhaf :D
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Battle for the Undercity'den sonra Thrall ve başka bir orc'un merdivenlere oturup konuşması beni güldürmekten öldürmüştü. Adam koskoca savaş şefi!

Bank karakterimdeyim, Trade Channel:

Trau: Guild Me!!!!
Trau: please
Ben: i guild you
Trau: guild me harder

Klasik trade channel :)



Bu da yeni guildimdeki ilk gün:

Whatsinaname: i just want my gf to come (so i can do some hcs) (HC: Heroic Dungeon)

*arkadaş anlamadı*

Iamwarr: huh? you want your gf to come so you can go some instances?

Yarım saat anlattık. Tepki:

Iamwarr: Perverts!




Alextrasza'yı ilk gördüğümde herkese anlatma isteğim olmuştu. Dragon Queen lan!

Ben: "Oğlum bak işte bıdı bıdı, Wyrmrest Temple'daki kadın Alextrasza'ymış lan! Bildiğin Dragon Queen! Krasus bile yanında!"
"Onlar kim?"

Kimse anlamadı beni :(
Image
blindguardian
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 45
Joined: Fri Mar 23, 2007 10:00 am
Location: Lorien

Post by blindguardian »

Çok sevdiğim roguem 'rakipeynir' ike eye of the stormda dehset saçarken :D
sanırım ufak bi hata vardı map dosyalarında. Savas son derece çekişmeli gidiyordu . Heryer kan , kafa , bacak , kol :P
neyse 4 tane adam oldurmusum arka arkaya , gaz son seviye .Arkada blind guardian- another stanger me calıyordu. dinleyen varsa gaza getirir adamı.
5. adamı öldürücem görünmez halde. Hani daha yeni oldugum için WoW da benim için güzel bi olay. Kalmıs 3 -5 cm bi anda aşşağıya dustum.Durmadan dustu karakter 3 dk felan . Ölse yine doğacam problem değil. Ölmüyorda. Bende 3dk izlemek zorunda kaldım.=) sorunda map dosyalarındaymıs. Ã?yle kötü bi anı =) Ama 4 te güzel :d
Lord_Feanor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 628
Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
Location: Miklagaard

Post by Lord_Feanor »

arkadaşı özendirmek için yanında wow oynanmaktadır. o sırada da VoA yapılmaktadır, şöyle bir konuşma geçer.

A: arkadaş

A: olm ne zaman bitio acıktım lan gdip yemek yielim.
Feanor: tmm abi wipe yemezsek 20 dakkaya çıkarız.
A: wipe ne lan?
Feanor: abi işte herkes ölünce wipe oluo. (o sıra boss fight başlar)
- daha VoA10 achievement ı olmayan adamlarla 25 man e girilmiştir ve Archavon tüm raidi yere serdiği sırada canı %90 dır.-
A: wipe bu muydu??
Feanor: (mavi ekran vermiştir) yok bu tecavüzdü..
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Post Reply