Kill Bill 3
Kill Bill 3
Arkadaşlar Kill Bill'in 3. sü yolda fakat aldığım duyumlarda Uma Thurman'ın oynamayacağından bahsediliyor.Sizce nasıl olur Uma Thurman olmazsa film amacından çıkar mı?Senaryo nasıl olur?Ben, Vol.I'deki küçük kız çocuğunun intikamı konu olur diyorum diğer sarışın hatundan.Sizce nasıl olur...?
Yorumlar lütfen...
Yorumlar lütfen...
Do you know the terror of he falls asleep? To the very tors he is terrified. Because the ground gives way under him, And the dream begins...
Abi anlamadığım şey benim bildiğim kadarı ile bill ikinci filmde ölüyordu. O zaman üçüncü film de öldürülecek bill kim? Yoksa Bill Gates falan mı?? Böyle sorular var ortada..
İlk filmde de zaten galiba nikah töreninde eşini öldürdüğü için Bille kızmıştı söz konusu kadın.. Hatta kill kelimesi mecazi anlamda kullanılmış ve sonunda Bille kadının bnikahı ile film sonlanabilir mi diye de düşünmüştük bir ara..
İlk filmde de zaten galiba nikah töreninde eşini öldürdüğü için Bille kızmıştı söz konusu kadın.. Hatta kill kelimesi mecazi anlamda kullanılmış ve sonunda Bille kadının bnikahı ile film sonlanabilir mi diye de düşünmüştük bir ara..
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Açıkçası hiç haz etmediğim bi filmdi.. Zorla izledim ve üçüncüsünde ne olduğu çok da önemli değil. Ama bence o filmin efektlerini doğru düzgün yaparlarsa biraz daha bişeye benzer. Ben de işkence çekmemiş olurum izlerken. Uma Thurman meselesine gelince... Bi adam gib o vardı filmde.. o da mı gitmiş... CıkCıkcık.. yazık
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
güç amacın, k
Tarantino abimiz Kill Bill i ilk başta 4 saatlik bir film olarak çekmiş. Fakat yayımcı firma "olmaz öle şey, bu film kısalcak" diyince o da "asla kısaltmam, ortadan bölerim" şeklinde cevaplamış. Bu nedenle 2 film şeklinde gösterime girdi Kill Bill. Ama aslında tek film gibi düşünülmeli.
Dolaysıyla 3.sü gelmez. Ã?ünkü ikincisi diye bişi zaten yok.
Dolaysıyla 3.sü gelmez. Ã?ünkü ikincisi diye bişi zaten yok.
"Lovefull Evil"
Sevindim bence çok saçma olurdu.. Ama yine de en azından yapımcı şirket bu kadar masrafsız bir filmden bu kadar para kazandıktan sonra yahuu bir yolunu bulup billi canlandırsak mı? (Yaa bir de fantastik filmleri sevmezler) şeklinde düşünebilirler.. (allien gibi) zaten bu tip filmlerde genelde ilk filmler sanat sonrakiler mali kaygı ile çekiliyorlar.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
tarantino efendi yapılan bir röportajda kill bill üçü çekecen mi sorusuna belki 16 yıl sonra cevabı vermişti
o szin de bahseyttiğiniz ufak kızın büyümesini bekleuyecekmiiş intikam için
yani bu mizahi bir yolla yok kill bill üç falan demek
o szin de bahseyttiğiniz ufak kızın büyümesini bekleuyecekmiiş intikam için
yani bu mizahi bir yolla yok kill bill üç falan demek
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
Aaa bi de ufak kız mı var yaa. Bu kadın düğün arifesinde basılmamış mıydı Bill tarafından.. Yoksa film sırasında yeni bir aşk da mı yaşıyo.. Bi de yani ikinci bir Bill çıkmazsa ortaya kız kimden intikam alacak. İkinci Bill nasıl çıkacak?
Böyle sorular da var..
Böyle sorular da var..
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
