Arkadaşlar sizden yazmış sadece okumanızı istiy

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
User avatar
Thief_dodo
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 30
Joined: Sun Jul 16, 2006 10:00 am

Arkadaşlar sizden yazmış sadece okumanızı istiy

Post by Thief_dodo »

Benim yazmış olduğum(aşık olduğum zamanlarda) bir kaç paragraf...

MASAL TADINDA BİR AşK


İlk bakışta aşk böyle bir şeymiş…



Islak avuçlarının içinde tuttuğu bir kar tanesinin ömrü kadar kısa bir an. O baktı ben eridim, ben eriyordum o bakıyordu. Sırılsıklam olmuştum, titriyordum. Göz kapaklarım engellercesine onu seyretmeme kapanıyordu sanki. Kim lütfetmişti onu bana, kim vermişti bu şansı.
Peki, neden şimdi bir şey kalbimi ısırıyordu. Tüm bunlara rağmen hala bakıyordu. Ve işte direncini kaybetmiş kalbim kanıyordu. Belki zamanla kabuk tutacaktı, iyileşecekti. Belki de gömleğimin altından sızan her daim kanayan bir yara olacaktı. Biliyor musun ben artık hiçbir şeyden korkmuyorum. Ve yine ben bir daha âşık olmak istemiyorum.
Kalem tutamaz oldu ellerim yoksa âşık mıyım onu da bilmiyorum...Eskiden oyuncaklarım vardı oynadığım, şimdi oyuncak olmuşum ellere bunun sonu nedir, o nu da bilmiyorum...
User avatar
Thief_dodo
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 30
Joined: Sun Jul 16, 2006 10:00 am

Post by Thief_dodo »

Unutmadan söyleyim bunların devamı da var... :king:
Kalem tutamaz oldu ellerim yoksa âşık mıyım onu da bilmiyorum...Eskiden oyuncaklarım vardı oynadığım, şimdi oyuncak olmuşum ellere bunun sonu nedir, o nu da bilmiyorum...
User avatar
mikael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 692
Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am

Post by mikael »

Süpersin dodo, üşenme devamını da yaz :ayyyy!:
siliterin
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 393
Joined: Sun Jul 30, 2006 10:00 am
Location: akçay

Post by siliterin »

güzel bir paragraf aşk acısı zordur bilirim. bunu edebi yeteneğinle birleştirmen güzel :clap:
Dünyada imkânsız olan tek şey, imkânsız olanı bulmaktır.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Hata yapmışsın.Aşk anlatılmaz.Aşka hakaret etmişsin
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

gayet güsel bence...
helal olsun...
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Murdoc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 227
Joined: Tue Jun 27, 2006 10:00 am
Location: İzmir - Karşıyaka

Post by Murdoc »

Basit biyo-kimyasal olayların abartılı bir dille yazılması anlatılması vs vs gibi dile getirilmesi beni kanser ettiğin için "keşke yazmasaydın" deyip sevgilerimi iletiyorum.
(<>_<>) -V ----- - ------I .....l l .J..( ) '''...J L Ben dostum. Ne kadar inandırıcı geldiyse!
emerus
Site Çizeri
Posts: 361
Joined: Sun Aug 13, 2006 10:00 am
Location: dark city arcadia bazen istanbul..

Post by emerus »

yine tekrar ediyorum..aşk meş boş iş..
yaşamaya bakın..

ve unutmadan savaşmayın sevişin :evil: :|
emerus "druid of elderlights"
was here...
User avatar
C_Deschain
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 291
Joined: Thu Jun 01, 2006 10:00 am
Location: ankara

Post by C_Deschain »

Hocam arkadaş yazmış gayet güzelde olmuş...Ama emerusa katılıyorum aşk meşk boş iş.Bu işleri bırak hayatını yaşa dememe rağmen başaramayan birisi olarakta içim acıyo...
<div>Tári Nénharma....</div><br>
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Hayat sevdikçe güzel
Sevince tatlı günler
Bir kuşu kelebeği
bir taşı sevin yeter

Ayrıca söylemek isterimki aşk anlatılmaz yaşanır
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
celeraen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1215
Joined: Tue Jul 18, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by celeraen »

oof oof çok güzel yazmışsın kesinlikle....çok doğru,çok gerçek :(
There'll be war, there'll be peace.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
Dreamscape
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
Location: Kuzeyden Nordland'den...

Post by Dreamscape »

Kim ne derse desin devamını bekliyorum.Çok güzel yazmışsın kendi hisettiklerini bu yeteneğinle birleştirmen olaya daha da fazla güzellik katmış... :)
<div>Kuzey'de yazın sonu gelmez...</div><br>
User avatar
C_Deschain
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 291
Joined: Thu Jun 01, 2006 10:00 am
Location: ankara

Post by C_Deschain »

Evet bende kesinlikle devamını büyük bir merakle bekliyorum:)Bana göre insanların hangi duygular içinde olsada bir şeyler karalması çizittirmesi güzel bi olay:)
<div>Tári Nénharma....</div><br>
ulfgar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 612
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by ulfgar »

herkes de dertli aşktan yana... hayırlısı
Hani eski bir resme bakarken hani yılları sayar da insan hani gözleri dolar ya birden.. İşte öyle bir şey..
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

abicim dertlerin en güseli aşk ya...
sevmesseniz saten hayatın bi anlamı kalmaz...
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Post Reply