Arkadaşlar sizden yazmış sadece okumanızı istiy
- Thief_dodo
- Kullanıcı

- Posts: 30
- Joined: Sun Jul 16, 2006 10:00 am
Arkadaşlar sizden yazmış sadece okumanızı istiy
Benim yazmış olduğum(aşık olduğum zamanlarda) bir kaç paragraf...
MASAL TADINDA BİR AşK
İlk bakışta aşk böyle bir şeymiş…
Islak avuçlarının içinde tuttuğu bir kar tanesinin ömrü kadar kısa bir an. O baktı ben eridim, ben eriyordum o bakıyordu. Sırılsıklam olmuştum, titriyordum. Göz kapaklarım engellercesine onu seyretmeme kapanıyordu sanki. Kim lütfetmişti onu bana, kim vermişti bu şansı.
Peki, neden şimdi bir şey kalbimi ısırıyordu. Tüm bunlara rağmen hala bakıyordu. Ve işte direncini kaybetmiş kalbim kanıyordu. Belki zamanla kabuk tutacaktı, iyileşecekti. Belki de gömleğimin altından sızan her daim kanayan bir yara olacaktı. Biliyor musun ben artık hiçbir şeyden korkmuyorum. Ve yine ben bir daha âşık olmak istemiyorum.
MASAL TADINDA BİR AşK
İlk bakışta aşk böyle bir şeymiş…
Islak avuçlarının içinde tuttuğu bir kar tanesinin ömrü kadar kısa bir an. O baktı ben eridim, ben eriyordum o bakıyordu. Sırılsıklam olmuştum, titriyordum. Göz kapaklarım engellercesine onu seyretmeme kapanıyordu sanki. Kim lütfetmişti onu bana, kim vermişti bu şansı.
Peki, neden şimdi bir şey kalbimi ısırıyordu. Tüm bunlara rağmen hala bakıyordu. Ve işte direncini kaybetmiş kalbim kanıyordu. Belki zamanla kabuk tutacaktı, iyileşecekti. Belki de gömleğimin altından sızan her daim kanayan bir yara olacaktı. Biliyor musun ben artık hiçbir şeyden korkmuyorum. Ve yine ben bir daha âşık olmak istemiyorum.
Kalem tutamaz oldu ellerim yoksa âşık mıyım onu da bilmiyorum...Eskiden oyuncaklarım vardı oynadığım, şimdi oyuncak olmuşum ellere bunun sonu nedir, o nu da bilmiyorum...
- Thief_dodo
- Kullanıcı

- Posts: 30
- Joined: Sun Jul 16, 2006 10:00 am
-
Aredheliquas
- Kullanıcı

- Posts: 1039
- Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
- Location: Ankara
- C_Deschain
- Kullanıcı

- Posts: 291
- Joined: Thu Jun 01, 2006 10:00 am
- Location: ankara
Hayat sevdikçe güzel
Sevince tatlı günler
Bir kuşu kelebeği
bir taşı sevin yeter
Ayrıca söylemek isterimki aşk anlatılmaz yaşanır
Sevince tatlı günler
Bir kuşu kelebeği
bir taşı sevin yeter
Ayrıca söylemek isterimki aşk anlatılmaz yaşanır
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Dreamscape
- Kullanıcı

- Posts: 718
- Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
- Location: Kuzeyden Nordland'den...
- C_Deschain
- Kullanıcı

- Posts: 291
- Joined: Thu Jun 01, 2006 10:00 am
- Location: ankara
-
Aredheliquas
- Kullanıcı

- Posts: 1039
- Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
- Location: Ankara
