FRP-RPG ile ilgili her türlü bilgi paylaşımını buradan yapabilirsiniz (Wod, dnd, GURPS, Cthulhu, Fallout ...). Engin bilgilerini paylaşmak ve yeni bilgiler edinmek isteyen herkesi buraya davet ediyoruz.
Behir ve Demogorgon çok klişe olmuş, açıkçası artık Demogorgon'a güzel bir yorum getirmelerini isterdim, bu çizimle berbat gözüküyor. Couatl gerçekten muazzam olmuş, çok beğendim. Umarım diğer çalışmalar da böyle olur. Iron Dragon da gördüğüm en iron olmayan dragon ne yazık ki
And i still wonder if you ever wonder the same!...
yeminer wrote:Biz bi monsters manuel de kaliteyi anlamak için ilk Nimph e bakardık Eğer o olmuşsa diğerlerine geçerdik
Dooru. Ama Dryad, elemental kin ve fey'leri de unutmamak gerek. (Ahh 2E ahh )
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Peeeh! Bizim zamanımızda bütün kadın savaşçılar makyajlı, üstüne başına dikkat eden kişilerdi. şimdi öyle mi?
Demigorgon'ların eli yüzü düzgün olurdu. "Ejderha" dedin mi, neler yapabildiğine bakmazdık bile çünkü sadece varlığı bile ölümüze yeterdi. Lich gibi tabirleri ağzımıza almamaya çalışır, resimlerdeki gibi yaratıkları ancak planescape alemine yakıştırır, bururn kıvırırdık.
şimdi yeni yetmeler, 4E yaratıklarını sanki güzelmiş gibi böyle forumlara koyuyorlar. ( ) Ahhhh ah! Neyse ben takma dişlerimi çıkartayın, gargaramı yapayım, ilaçlarımı alayım da yatayım...
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka