Warcraft3, FrozenThrone ve DotA
Naga yalan ya balanar yer bitirir onu ya
.Bendee yeni çıktım oyundan.Güzel bir oyun oldu.Ama Frpworld.com oyuncularıyla bizzat oynamaktan zevk duyarım.Ama Dotacı o kadar insan yok gibime geliyor baksana
Abi bu forumlarda da bir uo cunun olduğunu göstermek için yaptığım birşeydi
.Uo 2 geliyor bomba bombaaa! Bakın herhangi bir siteden(reklam yapmayayım şimdi) aldığım bir alıntıya göre arkadaşım şöyle diyor :
Yenilenmeyen, gelişmeyen günün gereklerine ayak uyduramayan her kavram yitip gitmeye unutulmaya mahkumdur. Geçtiğimiz günlerde Blizzard 5 yıl sonra Wow projesini noktalayacağını dile getirdi hemde sahip olduğu şu popülaritede, Ultima Online bu gerçeğe rağmen 10 yıl dayandı bu bile büyük başarıdır..
Arkadaşım çok doğru söylemiş,uo bir efsane olarak kalıcak bence.Bir de şu uo 2 çıksın bütün wowcuları toplıcam uo ya başlattırcam
Abi bu forumlarda da bir uo cunun olduğunu göstermek için yaptığım birşeydi
Yenilenmeyen, gelişmeyen günün gereklerine ayak uyduramayan her kavram yitip gitmeye unutulmaya mahkumdur. Geçtiğimiz günlerde Blizzard 5 yıl sonra Wow projesini noktalayacağını dile getirdi hemde sahip olduğu şu popülaritede, Ultima Online bu gerçeğe rağmen 10 yıl dayandı bu bile büyük başarıdır..
Arkadaşım çok doğru söylemiş,uo bir efsane olarak kalıcak bence.Bir de şu uo 2 çıksın bütün wowcuları toplıcam uo ya başlattırcam
Ultima bırakılmaz, ara verilir 
abi ne diyim ama su terrorblade e sang and yasha aldıgın zaman cosuyo ya:D uo guzeldi ne diyim onun kadar ayrıntılı bi online oyun gormedim en basitinden satmak istedigin malı gunlerce karakterini esir ederek satacagına(knight online,silkroad bu lafım size...!!!)veriyosun vendora mis gibi ohh 
Auré Entuluva...Outa i lomé
Abi şimdi o geyiklere girersek ohoo,millet burda item kombinasyonu kasar..
Artık özelden mesaj gelir Lich e ne item yapıyorduk Pugna ya nasıl kassak sağlam olur falan diye
. Silkroad oynamadım onun için duyduklarımdan da bir yorum getirmeyeceğim ama Knight online cidden yalan.Rp yi falan geçtim herşeyi geçtim.Oyuna giriyorsun direk yalan zaten
.Yaş sınırının + 6 olmasından değil yani
(Ya cidden ama uo ya ilk bakışta ısınamıyorsun ama ayrıntıları o kadar ayrıntıyı keşifedincen insan seviyor.Ko ise yalan derim başka birşey demem kim gelirse gelsin Ko ya karşı uo ya da sanırım hiç bir online oyunu da ( diyebilirim sanırım) savunamaz.!
Ultima bırakılmaz, ara verilir 
-
Aredheliquas
- Kullanıcı

- Posts: 1039
- Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
- Location: Ankara