Warcraft3, FrozenThrone ve DotA

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Haritayı dota-allstars.com dan cektiğine emin misin ? Ya da doğru yere yapıştırdığına bunları kontrol etmelisin.Eğer bunlarda sorun yoksa sil pc den warcraft III tekrar baştan yükle derim :)
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Sylvos
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1073
Joined: Sun Nov 21, 2004 10:00 am
Location: Darkon

Post by Sylvos »

Koçlar DotA felan geçti onlar artık. yeni nesil wow kasıyor(muş) :D
-I grow tired of shouting battle cries when fighting this mage. Boo will finish his eyeballs once and for all, so he does not rise again! Evil, meet my sword! SWORD, MEET EVİL!!
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

yok abi öle deme DotA da sarıyo çok fasla...
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Kesinlikle SocakHan a katılıyorum.Bir gün beraber bir oyun atalım derim ! ?
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

olabilir ama en az 3v3 başka olmaz
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Farketmez ya 3v3 atarız burdan 3-5 kişi olmadı benim arkadaşları falan da çağırırız sayı tamamlanır falan ama herkesin bu topic i görmesi lasım .Sonuçta olabildiğince frpworld üyesi görmek isterim
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Sylvos
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1073
Joined: Sun Nov 21, 2004 10:00 am
Location: Darkon

Post by Sylvos »

Her türlü :)
-I grow tired of shouting battle cries when fighting this mage. Boo will finish his eyeballs once and for all, so he does not rise again! Evil, meet my sword! SWORD, MEET EVİL!!
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

ee babacığım ses seda yok bu kadar mı az oynayan var şu kahrolası Dota yı .. !?
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
celebnor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 173
Joined: Sat Dec 11, 2004 10:00 am

Post by celebnor »

yaw ne diyon abi...naga rules :D balanar...yan odada arkadas oynuyo simdi:D

---

Darktimes, abi dortluk super ya uo dan ... :D


Mesajlarınız birleştirilmiştir //Set
Auré Entuluva...Outa i lomé
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Naga yalan ya balanar yer bitirir onu ya :D .Bendee yeni çıktım oyundan.Güzel bir oyun oldu.Ama Frpworld.com oyuncularıyla bizzat oynamaktan zevk duyarım.Ama Dotacı o kadar insan yok gibime geliyor baksana :)
Abi bu forumlarda da bir uo cunun olduğunu göstermek için yaptığım birşeydi :D .Uo 2 geliyor bomba bombaaa! Bakın herhangi bir siteden(reklam yapmayayım şimdi) aldığım bir alıntıya göre arkadaşım şöyle diyor :
Yenilenmeyen, gelişmeyen günün gereklerine ayak uyduramayan her kavram yitip gitmeye unutulmaya mahkumdur. Geçtiğimiz günlerde Blizzard 5 yıl sonra Wow projesini noktalayacağını dile getirdi hemde sahip olduğu şu popülaritede, Ultima Online bu gerçeğe rağmen 10 yıl dayandı bu bile büyük başarıdır..
Arkadaşım çok doğru söylemiş,uo bir efsane olarak kalıcak bence.Bir de şu uo 2 çıksın bütün wowcuları toplıcam uo ya başlattırcam :D
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
celebnor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 173
Joined: Sat Dec 11, 2004 10:00 am

Post by celebnor »

abi ne diyim ama su terrorblade e sang and yasha aldıgın zaman cosuyo ya:D uo guzeldi ne diyim onun kadar ayrıntılı bi online oyun gormedim en basitinden satmak istedigin malı gunlerce karakterini esir ederek satacagına(knight online,silkroad bu lafım size...!!!)veriyosun vendora mis gibi ohh :D
Auré Entuluva...Outa i lomé
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Abi şimdi o geyiklere girersek ohoo,millet burda item kombinasyonu kasar.. :D Artık özelden mesaj gelir Lich e ne item yapıyorduk Pugna ya nasıl kassak sağlam olur falan diye :P . Silkroad oynamadım onun için duyduklarımdan da bir yorum getirmeyeceğim ama Knight online cidden yalan.Rp yi falan geçtim herşeyi geçtim.Oyuna giriyorsun direk yalan zaten :) .Yaş sınırının + 6 olmasından değil yani :D (Ya cidden ama uo ya ilk bakışta ısınamıyorsun ama ayrıntıları o kadar ayrıntıyı keşifedincen insan seviyor.Ko ise yalan derim başka birşey demem kim gelirse gelsin Ko ya karşı uo ya da sanırım hiç bir online oyunu da ( diyebilirim sanırım) savunamaz.!
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

bu konu benim dota konusunu aşmış biras sanki...
:roll:
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Post Reply