Heroes III geyikleri

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

evet bir heroes oyununu oyun yapan
kalelerin
yaratıkların
ve en önemlisi artifactlerin bolluğudur

bu arada eline hiç flaming arrow geçti mi?
feci bir artifact
böyle cycloplar gibi iki üç canavarı vuruyorsun ve fire damage veriyor
yan fireball ile ok karışımı bişiii
Norticus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2009
Joined: Sat Oct 04, 2003 10:00 am

Post by Norticus »

görmedim
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
NOOB
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 225
Joined: Sat May 08, 2004 10:00 am
Location: SAKARYA

Post by NOOB »

AHH ahhh hatırlarım ben de sabaha kadar oynardım , haritayı tam hatırlamıyorum ama adamın kalesini önündeyim işkence çektiriyorum 1 kalesi kalmış, benim amacımsa 1000 küsür dragonun bulunduğu bir yer var orayı dağıtmak ve sonuç: Dağıttım!!! Sonra da oynamadım!!
Korku olgunlaştırır,
Korku yüceltir,
Korku anahtardır,
Bu yüzden,KORKUN BENDEN!!
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636
Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by fingolfin »

1000küsur dragon mu!!! şey, nasıl desem biraz abartı olmuş sanırım. Yurtta H3 oynamayak başladık biz de. Bu aralar iyice sarmış durumdayız multi multi takılıyoruz :).
Norticus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2009
Joined: Sat Oct 04, 2003 10:00 am

Post by Norticus »

4 oynayın 4!!!!!
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
Khellendros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 181
Joined: Fri Dec 12, 2003 10:00 am

Post by Khellendros »

3 oynayın 3!!!.Bu arada heroes 5 ciddi ciddi çıkıyor diyorlar.Etrafta screenshootlar dolaşıyor...
NOOB
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 225
Joined: Sat May 08, 2004 10:00 am
Location: SAKARYA

Post by NOOB »

evet abi 1000 küsür dragon çıkıyor karşına , heralde daha yenisin oyunda veya bu kadar uzun oynamadın oyunu bu yüzdendir, insan şah kılasında oynayınca çok kasıyor.
Korku olgunlaştırır,
Korku yüceltir,
Korku anahtardır,
Bu yüzden,KORKUN BENDEN!!
TheoDorus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 535
Joined: Sat May 29, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by TheoDorus »

ah ah heroes 3 neydi öle ya az mı arkdaslarla sabaha kadar oynayıp hem sewindik hem de üzüldük. ulen oklarını karpuz atar gibi sacdma sapan yerlere ataan ve ok atmaktan anlamıyan lizardmenlerle az mı kale kurtardık. hele fortress kalesindeki migthy gorgonları ne yapmalı o özelikleri yokmu(ismini unutum :( ) herifte ilk önce bi sümkürüo sonrada bi bakıs atıo dillere destan nerdeyse verdigi damagen bi 2 katı kadar falan gidio. sonra bile basiliskler war cok sewerim ulen az mı tasa cewirdi be hergeleleri. her savasta kesin bi kere tasa ceviriodu. ahhhh simdi nerde heores 4 te fortress kalesi herifler herseyi dagıtmıs infernoyla fortress kalesi birlesmis chaos olmus yaa. :( .simdi sadece 5 kale war coookkkk az arkadaslar sonra heroes 3 tekinin yarısı kadar yaratık war.sadece grfaikleri daha iii o kadar.ayrıca kale okcularıda yok don gibi kalıosunuz. bence heroes 3 heroes 4 ü falakaya ceker.
Azalin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1056
Joined: Fri Dec 26, 2003 10:00 am
Location: izmir

Post by Azalin »

abicim ne varsa eskilerde var.. haklısın valla bende heroes 3 ü bitirdim ama, 4 e dayanamıyorum fazla.
Sonsuz gücü elinde tutanın içindeki boşluktan daha büyük ne olabilir?

Tanrıların getirdiği çaresizliğe tanık olun...
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

yahu 4'ü bir oynasanız bir daha 3'ün yüzüne bakmayacaksınız
ne tutucusunuz hepiniz
4 derim müthiş

bu arada norticus
hemen campaign editore gir bir senaryo aç ve flaming arowu kendi herolarından birisine verip bir oyna
mükemmel bir artifact

ben 4'ü almamak için 5 ay mı ne direnmiştim
en sonunda aldım yükledim 1 ay daha oynamadım
ama bir sardı sonra bırakamadım alimallah
Norticus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2009
Joined: Sat Oct 04, 2003 10:00 am

Post by Norticus »

baktım abi mnüthiş bişi ya

normal ranged atağın 3*3 lük alan saldırısına dönüşüo
ama oyun içinde hiç rastlamamıştım, ilginç...
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

evet feci bir şey

bu arada campaignlerde takılıyorsan cheat yap bazen çok sıkıcı oluyor
amcam koymuş garnizona 50 bone dragon 60 vampir 200 zombi ve 500 skeleton
geç geçebilirsen tööbe tööbe
TheoDorus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 535
Joined: Sat May 29, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by TheoDorus »

ah ah şu heroes 4 ün grafikleri heroes 3 te olsa sonrada üzerinde kazmaca degisiklikler yapılmıs 5 kale yerine heroes 3 teki gib 8 kale olsa iste o zaman dusunemiorum şöle almısım gorgonlarımı 3 boyutlu düzlemde savastırıom ama nerdeeeee :cry: heroes 4 te fortress yaratıkları ah ah
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

3500 war unicornla savaşmak zorundayım yeenemiyorum ben ordu toplayıp getirece kadar artıyolar lvl 29 du galiba wizardım vardı. Dağıtıyor attack skilli şimdiye kadar gördüğüm her savaşçı herodan fazlaydı. Bir yol gösterin :( Ben de şifre yazdım :twisted:
TheoDorus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 535
Joined: Sat May 29, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by TheoDorus »

abicim mass slowun yada mass curse ın falan warsa iiii olur cunku böle grulara artık damage lı büyüler falan b, ise yaramıo.
Post Reply